مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه دعواهاي لفظي انصاري‌فرد با مديران جديد پرسپوليس بر سر مبلغ قرارداد دو بازيكن برزيلي، سازمان تربيت بدني به عباس انصاري فرد دستور سكوت داده تا حالا كه پرسپوليس كمي به آرامش رسيده، اوضاعش را دوباره به هم نريزد.
با توجه به حساسيت شرايط پرسپوليس و بازي با آذین حبيب كاشاني صبح امروزدر جلسه‌اي خصوصي با كرانچار گفت‌وگو كرد.
ابهام به وجود آمده در مبلغ قرارداد وسلي و تياگو باعث شده مديران پرسپوليس از مسوولان سازمان و نسخه‌اي كه از قرارداد برزيلي‌ها در اختيار سازمان تربيت بدني قرار گرفته استعلام بگيرند.
باشگاه به شكوري، آقازماني، علي عسگر، نيك نفس، فرضيات و ديگر بازيكناني كه تا امروز فرصت چنداني براي بازي كردن نداشته‌اند پيشنهاد داده كه براي تيم دوم پرسپوليس و در ليگ باشگاهي تهران بازي كنند كه از اين جمع فقط ابراهيم شكوري مخالفت كرده است.
باشگاه فولاد اگرچه هنوز نامه‌اي رسمي به پرسپوليس نداده اما به صورت شفاهي بار ديگر خواستار جذب آرفي يا هوار شده. حال آنكه آرفي حاضر به جدايي نيست و گفته اگر هم برود، مقصدش اهواز نيست. هوار ملامحمد هم گفته به هيچ وجه قصد ترك پرسپوليس را ندارد.
سامان آقازماني شايعاتي مبني بر اينكه قرارداد او با پرسپوليس به مبلغ 200 ميليون منعقد شده را تكذيب كرد. آقازماني مي گويد قراردادي سه ساله با پرسپوليس به امضا رسانده كه در سال اول 65 ميليون تومان مي گيرد و مبلغ دو سال بعدي توافقي است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)