مدير روابط عمومي پرسپوليس: حذف نام شيث به خاطر مسائل انضباطي نبود
مرجع خبری پرسپولیس :
حذف ناگهاني نام شيث رضايي از ليست 18نفره پرسپوليس پيش از ديدار با تراكتورسازي شايعات زيادي را در مورد حذف نام كاپيتان پرسپوليس به دليل مسائل انضباطي از سوي كرانچار مطرح كرد.

عليپور مدير روابط عمومي پرسپوليس  با رد مسائل اخير در رابطه با حذف نام شيث به دليل مسائل انضباطي پيش از ديدار با تراكتورسازي گفت: «به هيچ‌وجه حذف نام شيث رضايي از ليست 18نفره به دلايل انضباطي انجام شد. اين بازيكن در آخرين تمرين تيم ما پيش از بازي با تراكتورسازي دچار مصدوميت از ناحيه كشاله شد و با وجود تزريق آمپول و مراقبت‌هاي پزشكي متاسفانه براي بازي با تراكتور مهيا نشد.»

وي در ادامه افزود: «شيث رضايي در ليگ نهم تبديل به بازيكن ديگري شده و اصلا با آن بازيكن قبلي در ليگ هفتم در پرسپوليس قابل قياس نيست. شيث در حال حاضر در پرسپوليس به لحاظ اخلاقي و فني بازيكني ايده‌آل محسوب مي‌شود.» عليپور در پايان خاطرنشان ساخت: «كاشاني مديرعامل تيم در هتل و شب قبل از بازي از تمام بازيكنان در جلسه‌اي كه شيث نيز حضور داشت خواست كه او را تشويق كنند. اين تشويق به پاس بازي‌ها و اخلاق جوانمردانه‌اي بود كه شيث در اين فصل در پرسپوليس از خود نشان داده است.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)