مرجع خبری پرسپولیس : از روزي كه هيات مديره نيمه تعطيل پرسپوليس از چارت باشگاه حذف شد و تمام مسووليت‌هاي اجرايي را حبيب كاشاني در قامت سرپرست موقت برعهده گرفت، ديگر كسي نپرسيد كه مديرعامل جديد چه كسي خواهد بود و تكليف هيات مديره چه مي‌شود. البته در بحبوحه همان روزها حميد سجادي كه از سوي رييس سازمان براي سامان دادن به آشفتگي‌هاي پرسپوليس انتخاب شده بود يك «روز شنبه» را براي معرفي هيات مديره جديد باشگاه وعده داد. از آن شنبه موعود سه هفته را پشت سر گذاشته‌ايم و هنوز اتفاقي نيفتاده تا حتي خود سجادي هم بابت وعده نافرجامي كه داده بود دلخور باشد و مديريت پرسپوليس همچنان معلق.
از تمام نام‌هاي بزرگي هم كه آن روزها مي‌شنيديم اكبر غمخوار قبل از همه حضورش غيرممكن شد و محمد دادكان همچنان روي موضع «نه» ايستاده. عباس انصاري‌فرد هم اگرچه بعد از بركناري از احتمال حضور خود در هيات مديره گفته بود اما هيچ قراري بر بازگشت‌اش نيست. ولي خب نام‌هايي چون مجيد فرخزادي، پرويز سروري، محمدحسين نژادفلاح، اسماعيل كوثري و حتي كيومرث هاشمي را هنوز در ليست كانديداهاي حضور در هيات مديره پرسپوليس مي‌بينيم. در اين ميان فرخزادي براي مديرعاملي هم شانس داشت كه حالا خودش همه چيز را تمام شده مي‌داند: «مديرعاملي كه اصلا! دندان مديرعاملي را كندم و دور انداختم» … با همه اينها حضور فرخزادي در هيات مديره چيزي نيست كه بشود درباره‌اش ترديد كرد و حتي امكان نشستن‌اش روي صندلي رياست هيات مديره هنوز وجود دارد.
البته هدف اصلي سعيدلو اين است كه حبيب كاشاني را به عنوان معتمد خود و مردم، بالاي سر پرسپوليس نگه دارد و به همين خاطر است كه اختيار انتخاب قطعي اعضاي هيات مديره را به او تفويض كرده. البته خود سعيدلو نظرش درباره انتخاب اعضا را داده و بقيه كارها را گذاشته به عهده كاشاني كه حداقل تا پيش از پايان نيم فصل ليگ، تكليف هيات مديره مشخص شود.
در اينكه رييس جديد سازمان مي‌خواهد نظارت بر امور پرسپوليس را برعهده حبيب كاشاني بگذارد هيچ شكي نيست و شايد هم اين سكوت و اين تعلل فرصتي است براي پيدا كردن راهكاري قانوني براي رفع مانعي به نام دو شغله بودن كاشاني. پس قطعا اعضاي منتخب هيات مديره بايد مورد تاييد خود كاشاني هم باشند و اين همان چيزي است كه ادامه همكاري مجيد فرخزادي با باشگاه پرسپوليس را به ابهام مي‌برد. اينكه شانس مديرعاملي فرخزادي الان به احتمال 50 درصدي حضور او در هيات مديره تقليل پيدا كرده گواهي است براي اين مدعا. حتي در اين چند هفته بارها شنيديم كه كاشاني هم مثل سجادي تمايلي به حضور فرخزادي و هدايتي در پرسپوليس ندارد و اين يكي از شروط بازگشت‌اش بوده. حال آنكه علي سعيدلو به واسطه اعتماد و اعتقادش به مجيد فرخزادي به همكاري دوباره او با پرسپوليس مصر است. از طرفي انگار فرخزادي خودش مخالفت‌هاي حبيب كاشاني را حس كرده كه اگرچه به صراحت حرفي نمي‌زند اما همين چند جمله كوتاه، گوياي دلخوري اوست: «من كه خودم موافق حضور كاشاني بودم و در صحبت‌ با سعيدلو مثبت بودن حضور او را تاييد كردم. فكر مي‌كردم كاشاني بيايد مي‌شود با او كار كرد. الان هم اگرچه خودم را كنار كشيده‌ام اما نه با كاشاني و نه با بقيه هيچ مشكلي ندارم.» … با اين همه، صحبت‌هاي ادامه‌دار فرخزادي با سعيدلو يعني اينكه با وجود مخالفت‌هاي حبيب كاشاني بايد منتظر حضور دوباره او در باشگاه باشيم: «من معمولا هر دو سه روز يك بار با سعيدلو تلفني يا حضوري درباره پرسپوليس صحبت مي‌كنم.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)