مرجع خبری پرسپولیس : در اردوي پيش از بازي با تراكتورسازي پاداش برد مقابل سايپا به بازيكنان پرسپوليس پرداخت شد. به اين ترتيب پرسپوليسي‌ها بابت اين برد نفري 400 هزار تومان گرفتند. هرچند اين بازي خارج از خانه بود و پرسپوليس ميهمان سايپا به حساب مي‌آمد اما باشگاه پاداش اين برد را با پاداش بردهاي خانگي حساب كرد.
ديروز شايعه شده بود حدود 20 هزار هوادار تراكتورسازي به ورزشگاه آزادي خواهند رفت. آخرين حضور چند هزار نفري طرفداران تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي به سال 1372 و مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي بازمي‌گردد. در آن روز تراكتورسازي با سرمربيگري واسيلي گوجا مقابل پاس شكست خورد و از رسيدن به فينال باز ماند.
روز گذشته شايعه شد طرفداران تراكتورسازي تبريز با ازدحام مقابل ورزشگاه آزادي با هواداران پرسپوليس درگيري فيزيكي پيدا كرده‌اند.
كنفرانس خبري پرسپوليس و استيل‌آذين كه قرار بود اواخر هفته جاري برگزار شود به تعويق افتاد. گفته مي‌شود نشست‌هاي خبري هر دو باشگاه بعد از بازي روز شنبه دو تيم برگزار خواهد شد. البته به دليل بالا گرفتن اختلاف بين دو باشگاه شايد هر دو نشست خبري در يك ساعت برگزار شود.
ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتورسازي ديروز در اظهار نظري جالب گفت اگر تراكتورسازي بازي را به پرسپوليس ببازد در كري بازنده نيست!
بعد از اينكه زلاتكو كرانچار از بازيكنان تيمش درخواست كرد بيشتر لباس بپوشند و دچار سرماخوردگي‌هاي متعدد نشوند و بازيكنان از كمبود لباس گله كردند، كرانچار از محمود خوردبين خواست به اين مشكل رسيدگي شود. بدين ترتيب قرار شده طي هفته آينده محموله لباس‌هاي زمستاني آل‌اسپورت به پرسپوليسي‌ها برسد.
روز گذشته جلسه مشترك ليدرهاي پرسپوليس و تراكتورسازي در هتل هويزه محل استقرار تراكتورسازي برگزار شد. به نوشته سايت باشگاه پرسپوليس اين جلسه به خاطر سوء استفاده نكردن از شرايط اين بازي و هم‌خانواده بودن دو تيم برگزار مي‌شود.
طي آخرين نشست كرانچار و كاشاني مشخص شد به دليل كمبود بودجه پرسپوليس در تعطيلات نيم‌فصل اردوي خارجي نخواهد داشت.
رحمان رضايي مدافع فصل گذشته پرسپوليس كه در الاهلي قطر حضور دارد به دليل عدم تعهدات اين باشگاه مجبور به شكايت از تيم سرخ‌پوش پايتخت شد. رضايي در نيم فصل دوم فصل گذشته به پرسپوليس آمد ولي به دليل عدم توافق با مديرعامل اين باشگاه پس از حضور 6 ماهه در پرسپوليس اين باشگاه را ترك كرد. او حدود 100 ميليون تومان از باشگاه پرسپوليس طلب دارد كه براي دريافت آن شكايت به فيفا را در پيش گرفته است. گفتني است كه رحمان در گفت وگو با يكي از سايت‌هاي خبري داخلي شكايت از پرسپوليس را تاييد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)