مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران،گفت: در زمان حضورم در پرسپوليس با يك اسپانسر ۱۳‬ميلياردي به توافق رسيده بودم اما با بركناري ام اين موضوع منتفي شد.

عباس انصاري فرد درخصوص اسپانسر ‪ ۶‬ميلياردي كه در زمان مديريت او در اين باشگاه مطرح بود خاطرنشان ساخت: در روزهاي پاياني حضورم در پرسپوليس موفق شد بودم پيشنهاد اسپانسر ‪ ۶‬ميلياردي را به ‪ ۱۳‬ميليارد توماني افزايش دهم اما اين قرارداد در دفتر سعيدلو ماند تا من از كار بركنار شدم.

انصاري فرد افزود: اين قرارداد با شركت هولدينگ منعقد شده بود و قرار بود رييس سازمان تربيت بدني آن را به امضا برساند اما بعد از بركنار شدن از مديرعاملي باشگاه ، ديگر خبري از اين موضوع ندارم.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس درخصوص وضعيت فعلي اين قرار داد،گفت: آن حمايت‌كننده مالي به خاطر حضور من در باشگاه حاضر به همكاري شده بود و فكر نمي‌كنم درحال حاضر بار ديگر قصد همكاري داشته باشد. مبلغ اين اسپانسر هزينه‌هاي كامل باشگاه ما را براي يك فصل تامين مي‌كرد.

انصاري فرد در ادامه تصريح كرد: بعضي از حرف‌هايي كه امروز از قول من بر عليه مديران باشگاه پرسپوليس نوشته شده صحت ندارد. نمي‌خواهم براي پرسپوليس حاشيه‌سازي كنم اما بعضي حرف‌ها را بايد براي دفاع از خود اعلام كنم.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس مطرح شدن موضوع پرداخت پول براي دريافت ‪ ITC‬بازيكنان برزيلي از سوي وي، اظهار كرد: اين موضوع صحت ندارد و من براي آژانس حمل و نقل بازيكن پول پرداخت كرده ام .

وي ادامه داد: كاشاني پس از بركناري برادرم در سال ‪ ۸۵‬هم پرونده‌هايي را براي بدهي‌هاي ‪ ۱۲‬ميلياردي باشگاه مطرح كرد كه ديديم اين موضوع كذب بود و هيچ مشكلي در آن زمان هم وجود نداشت.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به دلايل عدم نتيجه‌گيري اين تيم در زمان مديريتش،گفت: يكسري اقدامات مشكوك در زمان مديريت من در باشگاه انجام مي‌شد كه تيم را به حاشيه مي‌برد. از مهم‌ترين نمونه‌هاي آن ،شيوه تشويق تماشاگران در ورزشگاه بود.

انصاري فرد تصريح كرد: در زمان مديريت من از دقيقه ‪ ۲۰‬هواداران شروع به توهين به مدير عامل تيم مي‌كردند اما حالا درصورت شكست تيم هم، هواداران بازيكنان و مديريت را تشويق مي‌كنند.

انصاري فرد افزود: در زمان من كادر فني به بدترين شكل ممكن از بازيكنان استفاده مي‌كرد و همانطور كه ياد داريد بازيكن بزرگي چون شيث رضايي كه يكي از ستون‌هاي اصلي پرسپوليس است در زمان من به سكوها فرستاده شده بود.

تمام اين مسايل مشكوك است و براي من جاي سئوال دارد.

وي ادامه داد: در زمان من باشگاه در بي‌پولي كامل بود و حتي نمي‌گذاشتند پول به تيم تزريق كنيم ولي در حال حاضر تمام اين شرايط تغيير كرده است.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به انجام حسابرسي در اين باشگاه خاطرنشان ساخت: هيچ مشكلي با اين موضوع ندارم و آماده پاسخ گويي به همه ابهامات هستم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)