مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استيل‌آذين هنوز به نامه رسمي باشگاه پرسپوليس براي جذب علي كريمي و شرايط انتقال او پاسخ نداده است.
هدايتي قبل از شروع فصل و در شرايطي كه علي كريمي با استيل‌آذين قرارداد بست، در مصاحبه‌هاي مختلف خود اعلام كرد كه كريمي را به صورت امانت از استيل‌آذين گرفته است و پرسپوليسي‌ها هر وقت بخواهند مي‌توانند كريمي را دوباره در اختيار بگيرند. حالا پس از گذشت چند ماه و در حالي كه پرسپوليسي خواهان جذب كريمي هستند، هدايتي با جدايي او مخالف است و پاسخ روشني هم به درخواست پرسپوليسي‌ها نمي‌دهد.
امير مهريزي مديرعامل باشگاه استيل‌آذين در پاسخ به اين سئوال كه چرا هدايتي با رفتن كريمي به پرسپوليس مخالف است مي‌گويد: «من در مورد اين بحثي كه شما مي‌كنيد نظري ندارم. شما مي‌گوئيد كه آقاي هدايتي در اول فصل گفته كه هر وقت پرسپوليسي‌ها بخواهند كريمي را به اين تيم برمي‌گردانيم، پس بهتر است كه الان هم در اين مورد از خود هدايتي سئوال كنيد كه چرا كريمي را به پرسپوليس نمي‌دهد و من در اين مورد حرفي نمي‌زنم.»
مهريزي ادامه مي‌دهد:

«مطرح كردن چنين بحث‌هايي آن هم در آستانه بازي پرسپوليس و استيل‌آذين اصلا جالب نيست. آنهايي هم كه در اين چند هفته چنين بحثي را به راه انداختند افراد غيرحرفه‌اي بودند چرا كه كريمي با استيل‌آذين قرارداد دارد و اگر هم قرار باشد انتقالي صورت بگيرد، اين كار بايد در نيم‌فصل انجام شود. البته من با جدايي كريمي مخالف هستم و فكر مي‌كنم كادر فني هم همين نظر را داشته باشد. »

مديرعامل استيل‌آذين در پاسخ به اين سئوال كه در مورد بازي با پرسپوليس چه نظري داريد، تاكيد مي‌كند: «نظر خاصي ندارم و اميدوارم كه بازي خوبي شود و مهم نيست چه نتيجه‌اي رقم بخورد.» مهريزي در پاسخ به اين سئوال كه آيا واقعا نتيجه اين مسابقه برايتان مهم نيست و اگر پرسپوليس برنده شود ناراحت نمي‌شويد، مي‌گويد: «هرچند كه برد استيل‌آذين برايمان مهم است ولي پرسپوليس برنده شود هم ناراحت نمي‌شويم چون اين تيم را تيم خودمان مي‌دانيم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)