مرجع خبری پرسپولیس : 
پرسپوليس در دو بازي گذشته روي هنرنمايي مجتبي زارع توانسته 6 امتياز حساس به دست آورد و به جمع مدعيان بالاي ليگ نزديك شود. اين بازيكن نشان داده هر زمان به او اعتماد كرده‌اند توانسته پاسخ اعتماد كادر فني را بدهد و بي وقفه و بدون خستگي با تمام توان در خدمت تيم باشد. به نظر زارع پرسپوليس به لحاظ فني همان پرسپوليس آغاز فصل است و هيچ تغييري نكرده.

دو برد در هفته‌هاي گذشته براي پرسپوليس نقش مهمي داشته است؟
خدا را شكر توانستيم بازي‌هاي سايپا و تراكتور را ببريم و وضعيت بهتري در جدول پيدا كنيم. خدا خواسته به صدر نزديك شويم.

چه چيزي باعث شده پرسپوليس متحول شود؟
من به بدشانسي اعتقاد ندارم. فقط دقت ما در زدن ضربه‌هاي آخر بهتر شده. البته خط دفاع پرسپوليس هم كمتر اشتباه مي‌كند و همين مساله باعث شده نتيجه بگيريم.
چرا بعد از حضور كاشاني دقت همه بهتر شده؟
آمدن كاشاني براي پرسپوليس خوش‌يمن بوده. نفس كاشاني براي پرسپوليس حق است. او آرامش را در پرسپوليس حكمفرما كرده است.
 
به نظر مي‌رسد با هوار خيلي راحت بازي مي‌كنيد
من با هوار درمسافرت‌ها و اردوها هم‌اتاقي هستم. ما با هم خيلي رفيق شده‌ايم. در زمين هم با هم خوب مچ شده‌ايم. هوار فوتباليست با شعور و حرفه‌اي است. او چشم بسته هم من را در زمين پيدا مي‌كند.
بازي با تراكتور چطور بود؟
تراكتور تيم خيلي خوبي است. يكي از بهترين بازي هايش را مقابل پرسپوليس به نمايش گذاشت. نتيجه مساوي براي اين بازي عادلانه بود. خيلي از روزهايي كه بايد مي‌برديم باخته‌ايم يا مساوي كرده‌ايم اما با اينكه اين بازي را برديم نتيجه تساوي مي‌توانست عدالت را برقرار كند.

دليل برتري پرسپوليس را چه مي‌داني؟

مطمئنم دعاي هواداران باعث برد پرسپوليس شد. اگر دعاي آنها نبود شايد ما هم تراكتور را نمي‌برديم.

گلي كه زدي واقعا زيبا بود.

من راست پا هستم و آن ضربه را با پاي چپ زدم. اگر ضربه‌اي كه زدم گل نمي‌شد مطمئنا در برگشت، يكي ديگر از بازيكنان پرسپوليس آن را به گل تبديل مي‌كرد.
اين هفته بازي سختي مقابل استيل‌آذين داريد.
استيل‌آذين تيم خوبي است. اين بازي با حضور هواداران زيباتر مي‌شود. در بازي مقابل استيل‌آذين هم گل مي‌زنم تا دل هواداران را شاد كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)