مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس اين روزها روى روند خوبى افتاده . حداقل از نظر نتيجه گيرى در ۲بازى اخير توانسته اند رضايت مسئولان و هواداران خود را جلب نمايند و به وضعيت نه چندان خوب خود سروسامان دهند و بتوانند كمى ازانتقادات گذشته در امان باشند. در ديدار پرسپوليس مقابل تراكتور كه منجر به پيروزى سرخپوشان شد هرچند حريف تبريزى پرسپوليس در دقايق و صحنه هاى زيادى برترى نسبى نسبت به سرخپوشان داشتند اما در نهايت ۳ امتياز اين ديدار به اندوخته هاى شاگردان كرانچار اضافه شد. پس از اين پيروزى گفت وگويى با عادل كلاه كج هافبك پرسپوليس داشتيم، در مورد اين بازى و شرايطى كه پس از اين ۲ پيروزى روحيه بخش بر سرخ ها حاكم است. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• پرسپوليس روند خوب و مطلوبى را حداقل به لحاظ نتيجه گيرى پيش گرفته؛ در مورد بازى با تراكتورسازى بيشتر توضيح مى دهى؟
– شايد نتيجه اى كه در اين بازى گرفتيم خيلى بهتر از بازى و نمايش ما در اين ديدار بود. اگر از حق نگذريم فرصت هاى آنها به خصوص در نيمه اول بيشتر از خطايى بود كه ما روى دروازه تراكتور ايجاد كرديم اما خدا را شكر توانستيم دومين پيروزى پياپى مان را جشن بگيريم.
• فكر مى كنى علت اينكه تراكتور در اكثر دقايق بازى به خصوص در نيمه اول حاكميت بهتر و بيشترى در زمين داشت چه مسأله اى بود؟
– علت اين بود كه در نيمه اول هر كس براى خودش بازى مى كرد و به شرح وظايفى كه داشتيم درست عمل نكرديم و در دقايقى يار مستقيم و روبرويمان را هم تا آخرين لحظه دنبال نمى كرديم اما خوشبختانه در نيمه دوم اين اشكال و اين مسأله نسبت به نيمه اول كمتر شد و در صحبت هايى كه بين ۲نيمه مربيان با ما داشتند، توانستيم تمركزمان را به دست آوريم و به نتيجه اى كه دلخواه مان است برسيم.

• نحوه عملكرد و بازى تراكتورسازان را چطور ارزيابى كردى؟

– تراكتور سازى تيم خوب و منسجمى بود كه با وجود اينكه مهره هايش اكثراً جوان بودند اما خيلى خوب و با تجربه عمل كردند. در مقابل بچه هاى ما هم سعى كردند بازى خوبى از خود به نمايش بگذارند و اين مسأله باعث شد در مجموع هواداران و افرادى كه اين بازى را تماشا كردند از ديدن فوتبال خوب و زيبايى سود ببرند.

• روند بازى و برترى نسبى تراكتورسازى  ها در خلق موقعيت هاى خطرناك و بيشتر روى دروازه پرسپوليس اين ذهنيت را به وجود آورده كه پيروزى و هر ۳ امتياز حق پرسپوليس نبود و تيم با استفاده از خوش شانسى اين ۳ امتياز را گرفت.

– نه، اينكه برد حق ما نبود را قبول ندارم. درست است موقعيت هاى ما نسبت به حريف كمتر بود اما ما فرصت هاى صددرصدى داشتيم كه خوشبختانه تبديل به گل شد اما آنها از موقعيت هاى متعددى كه داشتند نتوانستند گل بزنند. در فوتبال قانون نانوشته اى وجود دارد؛ اگر گل نزنى، گل مى خورى!

• چقدر اميدوار هستى پرسپوليس كه حالا روى دور برد افتاده ، بتواند اين روند روبه جلو را در آينده ادامه دهد و نوار پيروزى هايش در بازى هاى بعدى هم ادامه داشته باشد؟

– انشاالله كه همين طور است. دوست ندارم از گذشته و ناكامى هايش حرف بزنم و دوست داريم با فراموش كردن آنها فقط به برد و پيروزى و موفقيت فكر كنيم. ما در طول بازى هاى قبلى به اندازه كافى اشتباه داشته ايم. ديگر جايى براى اشتباه و كوتاه آمدن براى ما باقى نمانده است.

• بازى بعدى پرسپوليس با استيل آذين است. در اين بين حرف و حديث هايى هست كه متأسفانه حساسيت زيادى ايجاد كرده است. از اين بازى برايمان صحبت مى كنى؟

– ما نمى خواهيم به اين فكر كنيم حريف ما چه تيمى است و چه ماجراهايى وجود دارد. فكر و ذكر ما كسب ۳ امتيازهاى كامل ديدارهاى بعدى است. ضمن احترامى كه براى استيل آذين و بازيكنانش و حريفان بعدى قائلم بايد بگويم براى ما مهم نيست اسم و رسم تيم و بازيكنانش چه است. ما در بازى هاى بعدى مان محكوم به پيروزى هستيم.
• چقدر اميدوار هستى پرسپوليس بتواند با حفظ روند خوب خود به صدر نزديك و نزديك تر شود؟
– هدف اول و آخر ما رسيدن به قهرمانى است به اميد خدا و همت بچه ها نيم فصل صدر را مى گيريم. بازى هاى بعدى ما در مقايسه با حريفان بالاى جدولى راحت تر است و بازى سخت رقباى مان تازه شروع مى شود.

• به نظر مى رسد با اين ۲ پيروزى در بازى هاى بعدى استقبال بهترى را از سوى هواداران پرسپوليس شاهد باشيم.

– پرسپوليس همان پرسپوليس اول فصل بود فقط تنها مسأله اى كه به ما كمك كرد بتوانيم تمركزمان را بهتر و بيشتر حفظ كنيم دلگرمى به حمايت هواداران بود. ما پرطرفدارترين تيم آسيا هستيم و به اين مسأله افتخار مى كنيم. من هميشه در مصاحبه هايم گفته بودم هوادارانمان بايد صبور باشند. پرسپوليس مى تواند جايگاه خود را به دست آورد. ديديد كه حرفم درست از آب درآمد و كم كم داريم پرسپوليس دلخواه هوادارانمان مى شويم.

• به عنوان سؤال آخر؛ عادل كلاه كج كه در پرسپوليس توانسته توانايى هاى خود را به منصه ظهور برساند چقدر اميدوار است نظر كادرفنى تيم ملى را جذب كرده باشد؟

– من به توانايى هاى خودم ايمان دارم و خوشبختانه طى اين مدت كارشناسان و اهالى فوتبال عملكردم را در پرسپوليس تأييد كرده اند. الان آماده تيم ملى هستم اما يك سؤال برايم ايجاد شده كه با وجود آمادگى و بازى خوبم در پرسپوليس چرا توسط كادرفنى پرسپوليس تعويض مى شوم. باور كنيد وقتى در بازى با تراكتور سازى تعويض شدم خيلى برايم شوك آور شده بود. اگر عملكردم بد بود يك حرفى و در آن صورت اصلاً تعويض كه سهل است اگر حتى نيمكت نشين هم بودم ناراحت نمى شدم اما الان نمى دانم چرا بايد تعويض شوم. من براى حضور در تيم ملى مى جنگم اما اين طورى كارم خراب مى شود و نمى توانم حقم را از تيم ملى بگيرم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)