مرجع خبری پرسپولیس : در هفته هاي اخير مسابقات ليگ برتر و در روزهايي كه مدعيان پوشيدن پيراهن شماره يك تيم ملي عملكرد ضعيفي دارند و گل هاي دبستاني دريافت مي كنند، ميثاق معمارزاده در پرسپوليس سواي هر نتيجه اي كه به دست بيايد، يك روند مطلوب و رو به رشدي را در پيش گرفته است. اگر هر كارشناس منصفي بخواهد در اينباره به قضاوت بنشيند و ميان مدعيان قفس توري تيم ملي راي و نظر بدهد، بدون حب و بغض با نظر من موافق خواهد بود. حال مي ماند چشمان خريدار افشين قطبي كه نبايد شك و ترديدي به دل راه بدهد تا بلكه بتواند بهترين انتخاب را داشته باشد. پس از پيروزي دلچسب پرسپوليس برابر تراكتورسازي به سراغ مرد شماره يك سرخ ها رفتيم و گفت وگويي داشتيم كه اينك ماحصل آن در قالب پرسش و پاسخ زير از نظرتان مي گذرد:

* مي بينم كه دستت را بسته اي؛ اتفاقي افتاده؟

 – اتفاقي نيفتاده، يك مقدار دستم كش آمده است.

 * روز پرحرص و جوشي را همراه خط دفاعي پشت سر گذاشتي.

– بازي سختي بود. ما تمام تلاشمان را كرديم كه سه امتياز بازي را از آن خودمان كنيم و خوشبختانه توانستيم با پيروزي از زمين خارج شويم.

* فوتبالدوستان تبريزي هم شور و حال خاصي به ورزشگاه داده بودند، انگار بازي در زمين حريف بود.

– بله خب، بعضي لحظات صداي آنها بيشتر بود اما فكر مي كنم اينجا تهران است و تماشاگران پرسپوليس خيلي بيشتر هستند. اگر ما نتايج بهتري در طول فصل مي گرفتيم، براي اين بازي طرفداران بيشتري از پرسپوليس به ورزشگاه مي آمدند.

* از نتيجه به دست آمده دفاع مي كني؟

 -به هرحال با توجه به شرايط بازي اعتقاد دارم نتيجه خوبي به دست آورديم.

* اما منصفانه اگر قضاوت كنيم، حريف موقعيت هاي خطرناكي روي دروازه پرسپوليس ايجاد كرد!

– تراكتورسازي تيم خوبي بود و بازيكنان خوبي هم دارد، اما فكر مي كنم يك بار هم كه شده توپ هاي ما به موقع تبديل به گل شد و توانستيم بازي را با پيروزي به پايان برسانيم.

* و اين بار توپ هاي حريف به گل تبديل نمي شد.

– به هر حال فوتبال همين است. بعضي وقت ها اينطور مي شود. خوشبختانه در اين بازي توپ هاي ما به گل تبديل شد و توانستيم بازي را با سه امتياز تمام كنيم.

* داوري چطور بود؟ بازيكنان تراكتورسازي خيلي تو 18 قدم پرسپوليس زمين مي خوردند.

-داوري خوب بود. در 18 قدم ما هيچ خطايي روي بازيكنان حريف انجام نشد چون آنها قصد فريب داوري را داشتند اين بود كه داور با توجه به جو ورزشگاه با آنها مدارا مي كرد.

* ادامه كار را چطور مي بيني؟ به خصوص بازي هفته پانزدهم مي تواند حساس باشد.

-خب، اين بازي (برابر تراكتورسازي) خيلي به ما كمك كرد تا در جدول سير صعودي داشته باشيم. ما همه تلاش مان اين است كه تا آخر نيم فصل امتيازهايي را كه از دست داده ايم، جبران كنيم.

* در روزهاي بي ثباتي عملكرد ساير مدعيان پيراهن شماره يك تيم ملي شرايط تو باثبات تر و رو به جلوتر است؛ آيا وقت آن نرسيده كه اين پيراهن در تيم ملي به تو برسد؟

-من همه هدفم در درجه اول حضوري موفق در تيم پرسپوليس است. يك سال غايب بودم و حالا همه تلاشم را مي كنم تا بتوانم براي اين تيم مهره موثري باشم. شرايط تيم ملي هم فكر نمي كنم طوري باشد كه رقابت سنگيني وجود داشته باشد. اين هم به نظر كادرفني تيم ملي برمي گردد كه از هركس كه فكر مي كنند آماده تر است استفاده كنند. هر وقت كه صلاح را به استفاده از من بدانند، با تمام وجود در خدمت تيم ملي هستم.

* با خط دفاع پرسپوليس به هماهنگي كاملي رسيده اي؟

-فكر مي كنم دفاع ما برابر تراكتورسازي خيلي خوب بازي كرد. نيمه اول يك مقدار تحت فشار بوديم؛ دفاع تيمي است و نبايد هيچ وقت به دفاع انفرادي اشاره كرد. البته با توجه به موقعيت هاي زيادي كه آنها داشتند و توانستيم دروازه مان را حفظ كنيم، اعتقاد من اين است كه همه بچه ها خوب كار كردند.

 * روي صحنه گل تراكتورسازي غافلگير شديد؟

 – يك لحظه غافلگير شديم وگل خورديم. فكر مي كنم حداقل استحقاق يك گل را داشتند اما آن زمان ما ديگر بازي را برده بوديم و مشكلي وجود نداشت.

 * پرسپوليس مثل اينكه راه ثبات و پيشرفت را در پيش گرفته است، آيا اين روند ادامه خواهد يافت؟

 -روند رو به رشد ما بهتر شده و اميدواريم كه روزبه روز بتوانيم بهتر شويم. مصدومان تيم برسند آقا كريم (باقري)، شيث (رضايي)، محسن (خليلي) نبود. اميدوارم اين نفرات هم برسند تا دست مربي براي انتخاب تركيب بهتر باز باشد.

 *راستي؛ سرمربي تراكتورسازي پس از بازي اعلام كرد كه تيم او به آمادگي بالاي ميثاق معمارزاده باخت؟

-آقاي كمالوند لطف دارند. اين پيروزي حاصل عملكرد يك تيم بود و من هم يكي از اعضاي اين تيم بودم. در اين فوتبال سعي مي كنم تمام تمركزم روي تمرين و بازي كردن باشد و تحت تاثير چه تعريف و تمجيدها و چه انتقادهاي تخريبي قرار نگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)