پرسپولیسی ها می گویند با توجه به معذرت خواهی و اظهار ندامت صادقیان، کمیته انضباطی یا باید پیام را ببخشد و یا اینکه هادی عقیلی را هم یک جلسه محروم کند.

به گزارش جام نيوز، سرانجام خطاهای زیرکانه و البته مهیب پیام صادقیان با واکنش کمیته انضباطی مواجه شد و دوشنبه عصر حکم محرومیت یک جلسه ای این بازیکن صادر شد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که آنها همه تلاش خود را می کنند تا این رای را بشکنند تا صادقیان در بازی حساس مقابل نفت تهران محروم نباشد. پیرو این موضوع امروز نماینده حقوقی قرمزها جلسه ای را با مسئولان کمیته انضباطی داشت.

اگر قاضی حسن زاده به هر ترتیبی این حکم را لغو نکند که احتمالش هم زیاد است، پرسپولیسی ها خواستار محرومیت برای مدافع سپاهان هستند.

در بازی هفته قبل این تیم و فجر سپاسی، هادی عقیلی ضربه محکمی را با کف پا به کمر بازیکن فجر کوبید که از چشم داور این صحنه دور ماند. البته در برنامه 90 مسعود مرادی به عنوان کارشناس اعلام کرد که کمیته انضباطی می تواند عقیلی را به خاطر این ضربه خطرناک دست کم یک جلسه محروم کند. ناگفته نماند جرقه محروم کردن صادقیان هم توسط مسعود مرادی در همان برنامه شنبه شب زده شد.

 
حالا پرسپولیسی ها می گویند با توجه به معذرت خواهی و اظهار ندامت صادقیان، کمیته انضباطی یا باید پیام را ببخشد و یا اینکه هادی عقیلی  را هم یک جلسه محروم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)