مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي در گفت‌وگويي با وب ‌سايت شخصي‌اش به سوالاتي در باره بازی مقابل پرسپولیس  پاسخ داده است:

* از بازي روز شنبه و حساسيت آن شروع كنيم نظرت چيست؟
– بازي به دليل اينكه چند بازيكن ما سابقه پوشيدن پيراهن پرسپوليس را داشته‌اند، حساس شده اما به هرحال سه امتياز بيشتر ندارد و من اميدوارم يك بازي جذاب و ديدني شود.

* اما بيشتر نگاه‌ها به سوي شما متمركز شده است؟
– من سعي مي‌كنم مثل بازي‌هاي گذشته استيل‌آذين باشم. شايد آن بازي، روز خوب من نباشد، شايد هم باشد اما دوست دارم تماشاگران خوشحال به خانه‌هايشان برگردند. اميدوارم روز خوبي براي من و پرسپوليس باشد.

* چه احساسي داريد؟

– براي من سخت است چون هميشه مورد لطف هواداران واقعي پرسپوليس بودم و خوشحالم كه شنبه يك‌بار ديگر آنها را در استاديوم مي‌بينم.

* در هفته‌هاي گذشته شايعاتي پيرامون بازي نكردن شما برابر پرسپوليس يا محروم شدن مصلحتي شنيده مي‌شد؟
– ببينيد در فوتبال حرفه‌اي اين حرف‌ها نيست، چند شب پيش ديديم كه كاكا مقابل تيم سابقش (ميلان) بازي كرد، من هم مي‌دانم كه خيلي‌ها منتظر اين بازي بودند و نتيجه‌اش هم قابل پيش‌بيني نيست.

* يك احتمال برد پرسپوليس است؟
ـ بله، اگر پرسپوليس بازي را ببرد، من به احترام مسوولان استيل‌آذين و رييس باشگاه، ناراحت نمي‌شوم!

* و بحث انتقال شما به پرسپوليس؟

ـ من طبق قراردادم به استيل‌آذين تعهد دارم و اين مساله را بر عهده مسوولان باشگاه گذاشتم، هواداران فهيم پرسپوليس هم خودشان بهتر از همه شرايطم را مي‌دانند.

* علي كريمي اگر خوب بازي كند، يا بد، اگر دريبل‌هايش جواب دهد يا ندهد و اصلا اگر بازي نكند، حرف و حديث پيرامونش خواهد بود، با اين مساله چطور كنار مي‌آييد؟
ـ (كاملا احساساتي شده) من سعي مي‌كنم بازي خودم را انجام بدهم. در اين بازي اگر … چه بگويم … (پاسخ به اين سوال برايش سخت شده است) من كسي را كه باعث و باني جدايي‌ام از پرسپوليس شد را به خدا واگذار مي‌كنم كه باعث شد در اين شرايط قرار بگيرم.

* پس اينطور نتيجه‌گيري كنيم كه براي شما بازي سختي خواهد بود؟

ـ حتما همين طور است چون فوتبال حرفه‌اي‌ام را از پرسپوليس شروع كردم و هميشه مديون صحبت‌هاي هواداران واقعي‌اش بودم. الان هم برخلاف ميل باطني‌ام اين اتفاق افتاده، هر چند من اولي و آخر‌ي‌اش نيستم. به هر حال يك‌روز محبت‌ها اين عزيزان را جبران مي‌كنم و اميدوارم روز شنبه از تماشاي بازي لذت ببرند.

* و پرسپوليس!

ـ خوشحالم كه پرسپوليس نسبت به هفته‌هاي اول ليگ شرايط بهتري را به‌دست آورده و اميدوارم در پايان فصل هم بتواند خواسته‌هاي هوادارانش را برآورده كند.

* اگر در اين بازي گل بزنيد، شادي مي‌كنيد؟

ـ (با تعجب نگاهمان مي‌كند و با مكث مي‌گويد) اگر اين اتفاق بيفتد همه هواداران را سورپرايز مي‌كنم!

* چطور؟

ـ كاري مي‌كنم هواداران پرسپوليس هم خوشحال شوند.

* مصدوميت پاي شما جدي است؟

ـ رباط داخلي پايم دچار كشيدگي خفيف شده است.

* مي‌دانيد خيلي‌ها همين مساله را هم بهانه‌اي بيش نمي‌دانند؟
ـ بله، به هر حال من پيه اين حرف‌ها را به تنم ماليده‌ام.

* و شرايط استيل‌آذين؟
ـ تيم، چند هفته‌اي است كه نمي‌بازد و اين مساله را بايد به فال نيك گرفت، در حال حاضر هم شرايط بد نيست. تيم ما قبل از فصل زمان لازم را براي آماده‌سازي در اختيار نداشت و اين تا حدودي براي ما مشكل‌ساز شد.

* و صحبت پاياني؟
ـ من مي‌خواهم يك‌بار ديگر از تمام هواداران واقعي پرسپوليس كه هميشه مرا مورد لطف قرار دادند، تشكر كنم و آرزويم اين است كه يك روز محبت آنها را جبران كنم. مطمئنم روز شنبه آنها فوتبال زيبايي را شاهد خواهند بود و اميدوارم كه از ديدن بازي لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)