مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: هواداران پرسپوليس با تشويق‌ها و ميهمان‌نوازي خود دل كريمي  را به دست آوردند.
حبيب كاشاني در خصوص ديدار فردا مقابل استيل آذين اظهار داشت: روز چهارشنبه و در آستانه اين ديدار جلسه‌اي دو ساعته را با كرانچار برگزار و نقطه نظرات هواداران و مسئولان را به او ابلاغ كردم. در پايان با يك جمع بندي خوب كرانچار پذيرفت بايد بهتر و بيشتر توقع مسئولان و هواداران را برآورده كند. حرف‌هاي ما براي او مثبت و قانع كننده بود.
وي افزود: كرانچار قول داد تيم بازي به بازي بهتر شود و به جز نتيجه با بازي‌هاي زيبا و هجومي سعي كند چهره پرسپوليس واقعي را به نمايش بگذارد.
كاشاني درباره بازي استيل آذين گفت: در بازي با استيل آذين از همه مهمتر اين است كه پرسپوليسي‌هاي سابق دوست ندارند مقابل تيم خود بايستند اما من در دو روز گذشته اعلام كردم استيلي بايد روي نيمكت بنشيند. با اين حال ظاهرا او باز هم در تماسي تلفني و از طريق رسانه‌ها اعلام كرده كه مي‌خواهد روي سكو بنشيند. من باز هم مي‌گويم استيلي بايد روي نيمكت استيل آذين حضور داشته باشد.
وي تاكيد كرد: علي كريمي و حميد استيلي از سرمايه هاي ملي فوتبال كشورمان هستند و هر جا بازي كنند يا مربي باشند متعلق به پرسپوليس هستند و افتخار و سربلندي ما خواهند بود.
سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اميدوارم در بازي مقابل پرسپوليس؛ كريمي بهترين بازي خود را به نمايش بگذارد. همچنين حميد استيلي كه با علم فوتبال آشنا است بهترين مربيگري خود را انجام دهد.
وي خاطرنشان كرد: جدا ار مسائل فوتبال بايد قبول كنيم قابليت‌هاي علي كريمي و حميد استيلي وصف ناپذير است همان طور كه بزرگاني مثل حشمت مهاجراني كه عمر خود را در فوتبال سپري كرده اند ديدار مقابل پرسپوليس را با اهميت اما سخت مي‌دانند. ما از تيم دوم خودمان يعني استيل آذين با برنامه‌هاي ويژه‌اي قبل از بازي تقدير و تشكر خواهيم كرد.

كاشاني درباره جدايي اشپيتيم آرفي از پرسپوليس عنوان كرد: پ
رونده آرفي هنوز باز است. منتظر اين هستيم تا كرانچار بر اساس سيستم و تاكتيك خود به ما ليست بدهد. بعد از اينكه اين اتفاق افتاد به چند پيشنهاد آرفي فكر خواهيم كرد و سپس نظر نهايي خود را در جلسه‌اي با آرفي اعلام مي‌كنيم. او بازيكن خوبي است اما من دوست ندارم بازيكنان پرسپوليس با نيمكت نشيني در اين تيم از بين بروند.
وي خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: با وجود اينكه مي‌دانم بازي ما در ابتداي هفته برگزار مي‌شود اما از همه هواداران مي‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادي پرسپوليس را در اين شرايط حساس حمايت كنند. گرفتن اين 3 امتياز براي ما مثل استيل آذين مهم است. آنها همچنين با تشويق‌ها و ميهمان نوازي خوب دل كريمي و استيلي را به دست آوردند.
ديدار پرسپوليس و استيل آذين ساعت 16:30 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)