پروین به پسرش بگوید خودش را به من تحمیل کند / آرفی هنوز بازیکن پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديدار مقابل استيل آذين به دليل حساسيت زياد يك نوع دربي محسوب مي‌شود.

زلاتكو كرانچار درباره ديدار مقابل استيل آذين اظهار داشت: بازي سختي در پيش داريم. استيل آذين تيم با انگيزه‌اي است و متأسفانه بيماري آنفلونزاي بازيكنان ما را با مشكل مواجه ساخته است.
وي ادامه داد: محمد منصوري، عليرضا محمد و چند بازيكن ديگر در اين مسابقه به علت تب و لرز شديد بايد در خانه استراحت كنند و همراه ما نيستند. اميدوارم عدم حضور اين بازيكنان به ما ضربه نزند تا راحت‌تر بتوانيم نتيجه بگيريم.
كرانچار تصريح كرد:‌ اين مسائل مرا نگران كرده‌ است. 2 شب به خاطر اين موضوع به فكر فرو رفته‌ام. آنفلونزا مشكل جديد پرسپوليس است و نمي‌دانم چطور بايد با اين مسئله كنار بيايم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره استيل آذين گفت: 4 بازي آخر اين تيم را ديدم. تيمي بسيار جدي است و اگر بخواهيم پيروز شويم بايد خيلي جنگنده بازي كنيم. استيل آذين سپاهان را شكست داده است.
وي افزود: اين بازي براي من و بازيكنان يك نوع دربي بوده و انگيزه‌ها را زياد كرده است، چون چند بازيكن سابق پرسپوليس در اين تيم هستند و باعث افزايش حساسيت‌ها شده است.
كرانچار درباره برنامه‌هايش براي مهار كاپيتان حريف گفت: بايد مراقب علي كريمي باشيم. او بهترين گلزن ليگ برتر است و قبول دارم جادوگر آسياست. برنامه‌هايي براي مهار كريمي دارم كه اگر ببينيد لذت خواهيد برد. سعي مي‌كينم به او اجازه فعاليت ندهيم.
وي درمورد وضعيت ميثم بائو و محمد پروين براي حضور در تركيب تيم، گفت:

 هر بازيكني نكات مثبت و منفي دارد. پروين در مقطعي اوج گرفت و جزو بهترين بازيكنان من بود؛ اما بعد از بازي با ذوب آهن سقوط كرد و جايگاهش را از دست داد.
كرانچار ادامه داد: هر كسي خوب تمرين كند داخل زمين مي‌رود. پروين بايد سعي كند دوباره به روزهاي خوب برگردد. در هر بازي 20 نفر به اردو دعوت مي‌شوند. شايد در اين بائو و پروين جزو 11 نفر اصلي نباشند، اما در فهرست 18 نفره هستند و سعي مي‌كنم آنها را دوباره به تيم برگردانم.
وي افزود: به بائو اعتقاد دارم و مجبورم در پست‌هايي كه با كمبود بازيكن روبرو هستم از او استفاده كنم. به همين دليل دوست دارم اگر نيمكت نشين بود، دوباره تلاش كند تا به تركيب اصلي برگردد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد علي پروين گفت: پروين اسطوره فوتبال ايران است. چه كسي است كه پروين را نشناسد و صحبت‌هاي او در رسانه‌ها را نخواند، اما او تأثيري در عدم حضور محمد پروين در تركيب تيم ندارد.
وي ادامه داد:‌ از علي پروين مي‌خواهم به محمد بگويد كه خودش را به من تحميل كند و نشان بدهد كه همان بازيكني است كه من دوستش دارم، چون او مي‌تواند به محمد كمك كند. پروين به لحاظ فوتبالي بزرگ است و محمد هم هنوز جوان است و بايد رنج و زحمت زيادي بكشد.
كرانچار در مورد ليست مازاد پرسپوليس گفت: هنوز ليستي ندادم و همه حرف ها شايعه است. فقط در نيم فصل ليست را اعلام مي‌كنم و مي‌گويم كدام بازيكن بايد برود، اما اگر بازيكني بخواهد از تيم جدا شود و بازيكن و باشگاه هر دو راضي باشند و براي تيم پول خوبي داشته باشد از نظر من منعي ندارد و به نفع باشگاه است.
وي تصريح كرد:‌ در مورد آرفي هيچ نظري ندادم و او هنوز بازيكن پرسپوليس است. بازيكنان نبايد به شايعات توجه كنند، چون اين موضوعات ربطي به باشگاه ندارد. مي‌خواهيم تا نيم فصل به صدر جدول برسيم و براي رسيدن به اين هدف بايد تلاش كنيم.
كرانچار در مورد بحث خرافاتي بودن خود گفت:‌ به هيچ عنوان به خرافات اعتقاد ندارم؛ اما اگر در يك بازي كتي را بپوشم كه براي من خوش يمن باشد، شايد در تمام مسابقات آن كت را بپوشم. اين به خرافات مربوط نمي‌شود بلكه به شانس من برمي‌گردد.
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل آذين در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال ايران ساعت 16:30 شنبه 9 آبان‌ماه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)