مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس شب گذشته در مراسم ويژه اي كه از سوي روابط عمومي باشگاه، در طبقه اول هتل اوين برگزار شد، اظهار داشت قهرماني در نيم فصل هدف كوتاه مدت ماست.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه، كاشاني در ابتداي سخنانش ضمن تبريك ميلاد با سعادت امام رضا (ع) دقايق كوتاه در شان و جايگاه پدر صحبت كرد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس، در ادامه سخنانش ضمن تقدير از عملكرد همه بازيكنان و كادر فني در بازيهاي گذشته به ويژه بازي مقابل تراكتورسازي، ميثاق معمارزاده، هوار ملا محمد و مجتبي زارعي را به عنوان برترين هاي هفته گذشته معرفي كرد و از همه خواست به احترام آنها بايستند و تشويق اشان كنند.

وي همچنين با اشاره به توان بالاي بازيكنان و كادر فني اعلام كرد: “بايد از غرور بي جا پرهيز كنيم و كسب اين نتايج نبايد ما را دچار خود شيقتگي و غرور كاذب كند.”

سرپرست باشگاه پرسپوليس همچنين اعلام كرد:

 “روزي كه با هم شروع كرديم و يا علي گفتيم، از صدر جدول 8 امتياز فاصله داشتيم، اما اكنون به مدد پروردگار و سعي جمعي همه اركان باشگاه، تنها 2 امتياز با صدر جدول فاصله داريم، و به اميد خدا آماده ايم تا با كسب پيروزي مقابل استيل آذين، صدر جدول را تسخير كنيم.”

وي در پايان سخنانش تصريح كرد: ” از هشت پرسپوليسي قديمي (حميد استيلي، علي كريمي، حسين هدايتي، حسين كعبي، سعيد عزيزيان، ابراهيم اسدي، حامد كاويانپور و رضا عابديان) پيش از شروع بازي تجليل مي كنيم اما اين دليل نمي شود كه ذره اي در بازي تعارف كنيم. بايد جوانمردانه در ميدان بازي حاضر شويم و با كسب 3 امتياز اين ديدار، دل هواداران را شاد كنيم.”

تيم فوتبال پرسپوليس فردا (شنبه) از هفته پانزدهم سري مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور به مصاف تيم استيل آذين خواهد رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)