هواداران با تشویق کریمی ناراحتی خود را نشان دادند/پرسپولیس در روزهای برد هم طراوت نداشت

مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در هيچ جاي دنيا به تركيب تيم برنده دست نمي‌زنند اما نمي‌دانم چرا كرانچار اين كار را انجام مي‌دهد.

 

محمدرضا زادمهر درباره افت و خيزهاي فراوان پرسپوليس در فصل جاري اظهار داشت: اين تيم حرفه اي كار نمي كند. همه مي گويند به تركيب تيم برنده نبايد دست زد اما كرانچار در بازي مقابل استيل آذين سه، چهار تغيير داده بود.
وي افزود: پرسپوليس حتي در روزهايي هم كه مي برد طراوت ندارد. دليل اين همه تغيير در تركيب را نمي دانم. در فوتبال حرفه اي اين همه تحول در تركيب تيم رد شده است.
زادمهر در ارتباط با شماري از بازيكنان پر مدعاي پرسپوليس و بي كيفيتي بازي آنها، تصريح كرد: به نظر من هم خود بازيكنان مقصر هستند و هم سيستم تيم مشكل دارد. بعضي از بازيكنان تيم هنوز وظايف خود را نمي دانند و شماري هم نمي دانند در تيمي مثل پرسپوليس بايد چه رفتاري داشته باشند. اين تيم با همين شيوه در حال از دست دادن فرصت ها است.

پرسپوليس بايد نوع ديد خود را تغيير دهد وگرنه در وضعيت تيم هيچ تحولي رخ نمي دهد.

عضو سابق كميته فني پرسپوليس درباره اينكه آيا بهتر نيست كادرفني اين تيم تغيير كند، گفت:

من فكر مي كنم كرانچار بايد از تجارب حسين عبدي استفاده كند. عبدي مربي حرفه اي است و به نظرم تاكنون از تجربيات وي استفاده نشده است.

زادمهر با اشاره به تشويق علي كريمي توسط هواداران پرسپوليس عنوان كرد: اين تشويق ها در واقع به نوعي اعتراض هواداران نسبت به از دست دادن اين بازيكن در ابتداي فصل بود. كريمي بازيكن استثنايي است و يك تيم به حساب مي آيد. به نظر من حتي خطاي هندي كه داور گرفت مي توانست خطا نباشد و 8 دقيقه وقت اضافه درست نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)