در واکنش به اظهارات هدایتی

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل سابق پرسپوليس تهران گفت: براي تمديد قرارداد علي كريمي در فصل جاري در پرسپوليس 3 شاهد دارم.

 

عباس انصاري فرد در خصوص اظهارات حسين هدايتي مبني بر اينكه دوست نداشتند علي كريمي به پرسپوليس بپيوندد اظهار داشت: مي‌خواهم سكوت كنم اما برخي‌ها حرف‌هايي مي‌زنند كه دور از واقعيت است.  بارها گفته‌ام دوست داشتم كريمي در پرسپوليس بماند و حالا مي‌گويم سه شاهد دارم كه مي‌خواستم با كريمي تمديد قرارداد كنم.

انصاري فرد ادامه داد: همايون بهزادي، محمد زادمهر و علي پروين افرادي هستند كه شهادت مي‌دهند من قصد نگه داشتن كريمي را داشتم. حتي از او خواستم به خاطر مردم از مبلغ پيشنهادي صرف نظر كند اما باز هم قبول نكرد.
انصاري فرد خاطرنشان كرد: مدتي قبل از آغاز فصل مذاكراتم را با كريمي آغاز كردم اما روز آخر و فقط يك ساعت مانده به بستن ليست تيم‌ها به من زنگ زدند و گفتند نظر كريمي را جلب كرده‌ايم. من از طرفي با هوار ملا محمد به توافق رسيده بودم. معلوم است چه كسي دوست داشت به پرسپوليس بيايد و چه كسي دوست نداشت اين اتفاق بيفتد.

اعمال مشخص است و مردم همه چيزيرا مي‌دانند.

مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس همچنين درباره هزينه 4 ميليارد و 800 توماني هدايتي در پرسپوليس گفت: فقط به هدايتي مي‌گويم خدا خيرش بدهد كه اين كمك را كرد و از او تشكر مي‌كنم. دوست ندارم وارد دعوا و جنگ شوم چون اين موضوع الان به من مربوط نمي‌شود. اميدوارم پرسپوليس موفق شود و برخي ها سعي نكنند در اين شرايط حساس توپ را به زمين من بيندازند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)