پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابازیکنان استقلال گفت و گو کرد.

در راستای کاهش حساسیت‌های دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس و ایجاد جو دوستانه‌تر بین دو تیم محبوب پایتخت، لحظاتی پیش محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس همراه با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان واقع در کمپ مرحوم حجازی حاضر شدند تا با کادر فنی و بازیکنان تیم به صحبت بپردازند.

 

محمد رویانیان با حضور در تمرین استقلال،با تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم دیده بوسی کرد.

وی پس از دیدن محمد قاضی گفت:قاضی هم اینجاست.بله،او یکی از بازیکنان خوب فوتبال ما است.

*رویانیان به خسرو حیدری هم گفت:خسرو تو هم مرتب سانتر کن تا عمران زاده گل بزند.

*برخورد رویانیان با حنیف عمران زاده هم بسیار جالب توجه بود و مدیرعامل پرسپولیس او را در آغوش گرفت.

*محمد رویانیان در حضور بازیکنان استقلال گفت:استقلال و پرسپولیس دو برادر هستند و ما یک خانواده هستیم.اگر هر کدام از این دو تیم نبودند یک جای کار می لنگید.استقلال و پرسپولیس افتخار ایران هستند و در همه جا طرفدار دارند.ما مخلص همه شما هستیم.همه می دانند من فوتبالی نبودم اما سالهاست با قلعه نوعی دوستم.قلعه نوعی من را  در سفر به کرمان با فوتبال آشنا کرد.

*سپس قلعه نوعی گفت:خوشحالم که سردار رویانیان را اینجا می بینم.الان دو مدیر اخلاقی در کنار هم هستند.خواهش می کنم در آینده هم این دو عزیز با یکدیگر رفت و آمد داشته باشند و کارهای خیر مثل بیمارستان مسیح دانشوری بیشتر شود.سعی کنیم این دو عزیز برای کارهای خیر پیش قدم شوند.

*در هنگام حضور رویانیان در کمپ استقلال،او به شدت از سوی طرفداران این تیم تشویق شد.

*رویانیان رسما از فتح الله زاده دعوت کردکه بعداز ظهر به تمرین تیم پرسپولیس برود.فتح الله زاده هم پذیرفت و بعد گفت که خدا به خیر کند.

*مدیرعامل پرسپولیس با آبی پوشان عکسی به یادگار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)