پرسپولیس نیوز : به دلیل حجم بالای ترافیک در اطراف ورزشگاه آزادی خیابان‌های این ورزشگاه یک‌طرفه شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در یک دیدار کسل‌کننده که در انتهای آن اعتراض شدید هواداران نیز حتی به بیرون ورزشگاه کشیده شده بود با نتیجه بدون گل به کار خود رضایت دادند از همین‌رو با توجه به ازدحام شدید خودروها پس از سوت پایان بازی مأموران راهنمایی و رانندگی نیز خیابان‌های منتهی به جاده‌های خروجی ورزشگاه را یک‌طرفه کردند.

هیچ ماشینی به سمت ورزشگاه آزادی حرکت نمی‌کرد و همه در حال بازگشت از ورزشگاه آزادی هستند البته ترافیک سنگینی نیز در اطراف ورزشگاه دیده می‌شود.

همچنین در جاده مخصوص کرج نیز دو خودرو با یکدیگر تصادفی شدید کردند که در حال حاضر آمبولانس و مأموران آتش‌نشانی در حال امداد رسانی به این حادثه‌دیدگان هستند.

در بیرون ورزشگاه نیز هواداران با شعارهایی مبنی براینکه دربی بدون گل نمی‌خواهیم و با شعار تبانی تبانی اعتراض خود را به تیم‌ها اعلام کردند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در بیرون ورزشگاه با شعارهایی علیه قلعه‌نویی دادند.

 

در پایان مسابقه آندرانیک تیموریان با اتوبوس استقلال ورزشگاه ازادی را ترک نکرد و می‌خواست با خودروی شخصی‌ا‌ش از ورزشگاه را ترک کند که پشت تونل ورزشگاه و در ازدحام جمعیت هواداران 2 تیم استقلال و پرسپولیس قرار گرفت و برخی از هواداران پرسپولیس به او کنایه می‌زدند که این مسئله ممکن بود به درگیری ختم شود.

در نهایت ماموران انتظامی به کمک تیموریان آمدند و او را به گوشه‌ای از تونل هدایت کردند تا ورزشگاه را ترک کند.

 

خطاهای عمدی و درگیری های تیموریان در این بازی باعث تعجب تماشاگران شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)