مرجع خبری پرسپولیس : پس از پايان اين ديدار، طى تماسى كه با عادل كلاه كج داشتيم، در مورد اين شكست با هافبك خوزستانى سرخ ها همكلام شديم. بازيكنى كه در اين بازى با وجود ديدار با تراكتور سازى، جزو تركيب اصلى پرسپوليس نبود و از روى نيمكت ذخيره ها تماشاگر اين ديدار بود كه از حول و حوش دقيقه ۶۰ توسط كادر فنى پرسپوليس به زمين فرستاده شد اما با وجود اين تعويض و اين تغيير، نتيجه اين ديدار به نفع پرسپوليسى ها نبود. گفت و گو با وى را بخوانيد:
•••
• منتظر سومين پيروزى متوالى پرسپوليس بوديم اما نه تنها پرسپوليس پيروز نشد، بلكه شكست تلخى در كارنامه پرسپوليس به ثبت رسيد؟
– چى بگويم! خودمان هم از اين موضوع ناراحتيم. هدف اصلى ما در اين ديدار كسب هر ۳ امتياز بود اما اتفاقات و روند اين بازى به گونه اى رقم خورد كه بازنده ميدان باشيم. هر چند بعد از گلى كه به ثمر رسانديم فرصت داشتيم تعداد گل هايمان را افزايش دهيم اما توپهايمان تبديل به گل نشد و در حالى كه بازى با تساوى رو به پايان بود، گل دقيقه ۹۰ استيل آذين، تمام رشته هايمان را پنبه كرد و باعث شد شكست بخوريم.
• يعنى فكر مى كنى مستحق شكست نبوديد؟
– صد در صد. ما اين شانس را داشتيم كه بعد از گل هوارمحمد، يكى، دو گل ديگر به ثمر برسانيم و برترى مان را قاطعيت بخشيم اما همانطور كه گفتم از فرصتهايمان استفاده نكرديم و قدر آنها را ندانستيم اما استيل آذينى ها از موقعيت هايشان استفاده كردند و پيروز شدند.
• پرسپوليس در ديدار با تراكتور سازى چهره يك تيم پيروز را نداشت و پيروزى در آن بازى در شرايطى رقم خورد كه تراكتورساز ى ها به نسبت پرسپوليس، تيم برتر بودند. به نظر مى رسد اين مسأله اين بار بر عكس تكرار شد؟
– شايد در اين بازى با تراكتور سازى ما به نسبت حريف كمتر موقعيت داشتيم اما اين بدان معنا نيست كه مستحق برد نبوديم. همانطور كه در بازى با استيل آذين مستحق شكست نبوديم، بالاخره اين رسم فوتبال است و هيچ چيز در آن قابل پيش بينى نيست. ما مى توانستيم در اين بازى هم تيم برنده باشيم اما باز هم بد شانسى آورديم.

• استيل آذين و نحوه بازى اين تيم را مقابل پرسپوليس چطور ديدى؟

– استيل آذين تيم خوب و پر مهره اى است كه حضور چند بازيكن سابق و خوب پرسپوليسى مثل على كريمى، حسين كعبى، حامد كاويانپور و … باعث شده بود اين تيم مقابل ما از انگيزه خوبى برخوردار باشد. آنها در اين بازى تلاش زيادى داشتند اما باز هم تكرار مى كنم ما بايد حواسمان را بيشتر جمع مى كرديم و امتيازى از دست نمى داديم.

• نيمكت نشينى عادل كلاه كج در شرايطى كه در بازى مقابل تراكتورسازى  عملكرد خوبى از خود نشان دادى، كمى عجيب بود. در مورد اين مسأله بيشتر توضيح مى دهى؟

– اين موضوع دليل خاصى نداشت و به تصميم و نظر كادر فنى و سرمربى بر مى گشت. نسبت به اين موضوع كه به عنوان يار جانشين در تركيب پرسپوليس بازى  كردم، اعتراضى ندارم. وقتى كادر فنى در نيمه دوم تشخيص داد به زمين بروم، با روحيه و انگيزه ويژه اى كه داشتم، تمام تلاشم را به كار گرفتم تا در تغيير روند بازى به نفع پرسپوليس موثر باشم. حيف كه نتوانستم به اين خواسته ام برسم.
• در دقايقى كه در تمرين حضور داشتى، چند بار با شوتزنى هايت، شانس خود را براى باز كردن دروازه حريف امتحان كردى؛ برنامه خاصى در اين مورد داشتى؟
– با توجه به برنامه و روند حركتى استيل آذين در دقيقه پايانى كادر فنى از من و يكى، دو تا از بچه ها خواست با استفاده از توپهاى از راه دور، به دروازه حريف برسيم. در دقايقى كه در زمين بودم، چندين فرصت خوب برايم جفت  و جور شد كه متأسفانه شانس نداشتم و هر چه شوت زدم، به هدف نرسيد.
• با اين شكست، پرسپوليس براى صدر نشينى تا نيم فصل كار سختى پيش رو دارد. فكر مى كنى تحقق اين مسأله كمى دور از ذهن شده باشد؟
– فاصله مان تا صدر كم شده بود و اگر در اين ديدار امتياز از دست نمى داديم، فرصت خوبى داشتيم تا نيم فصل به صدر برسيم اما نتايج اين هفته، كمى كارمان را سخت كرده است. به هر حال شايد صدر نشينى در جدول در نيم فصل حائز اهميت باشد اما مهم تر از آن نتيجه  اى است كه در پايان فصل رقم خواهد خورد. شايد ما الان صدر نشينى را از دست داده باشيم اما مطمئن باشيد جبران مى  كنيم. اين باخت را با تمام تلخى هايش فراموش خواهيم كرد و به روز هاى خوب آينده فكر مى كنيم. پرسپوليس آنقدر بزرگ است تا قدرتش با يك شكست زير سوال نرود. خيلى زود است بخواهيم نااميد شويم، مطمئن باشيد به اين سادگى ها پا پس نخواهيم كشيد.
• حضور هواداران را در بازى مقابل استيل آذين چطور ديدى؟
– جز اينكه بگويم شرمنده همه آنها شديم، حرفى براى گفتن نداريم. خودمان مى دانيم خيلى از مردم با چه مشكلاتى به استاديوم مى آيند تا ما را تشويق كنند. مخصوصاً اينكه اين بازى در يك روز غيرتعطيل برگزار شد و خيلى ها مجبور بودند براى حضور در ورزشگاه از درس، دانشگاه و كار خود بگذرند. دست همه آنها را مى بوسيم وضمن عذر خواهى دوباره به آنها قول مى دهيم با سعى و تلاش بيشتر به فكر جبران مافات باشيم. اميدوارم بتوانيم حداقل در پايان فصل جواب اين همه لطف و محبت را بدهيم.
• پرسپوليس روز پنجشنبه بايد به مصاف ابو مسلم بحران زده برد. تيمى كه هنوز با وجود گذشت ۱۵ هفته طعم پيروزى را نچشيده و در انتهاى جدول دست و پا مى زند.
– بزرگترين اشتباه ما اين است كه حريفمان را دست كم بگيريم. به نظر من اين بازى، سختى و مشكلات خاص خود را دارد و به هيچ وجه كار آسانى پيش رو نداريم. ما اگر به اين فكر كنيم كه بازى آسانى داريم، اشتباه بزرگى را مرتكب شده ايم. الان وضعيت ما به گونه اى نيست كه نتايج بازى هاى آينده مان را به اما و اگر بسپاريم. مهم ترين هدف ما كسب حد اكثر امتيازات تا قبل از شروع نيم فصل دوم است. ما قول مى دهيم ابو مسلم را شكست دهيم تا شكست مان مقابل استيل آذين را به دست فراموشى بسپاريم.
• به عنوان سوال آخر؛ شنيده ايم نامت در ليست جديد تيم ملى گنجانده نشده است. در اين مورد حرف تازه اى شنيده اى؟
– خودم چيز هايى شنيده ام اما هنوز اين مسأله قطعى و صد در صد نيست. اگر به تيم ملى دعوت شوم خيلى خوشحال خواهم شد. در غير اين صورت براى تيم ملى آرزوى موفقيت مى كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)