مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه حقيقى پس از بازى براى مداواى بيشتر راهى بيمارستان شد و تا صبح آنجا بسترى شد سراغ وى رفتيم تا در مورد آخرين وضعيتش و شكستى كه مقابل استيل آذين در كارنامه پرسپوليس به ثبت رسيد با او همكلام شويم. حقيقى با وجود بيمارى و وضعيت نامساعدش صميمانه پاسخگوى سؤالات ما شد.
• خدا بد نده، شنيده ايم بعد از بازى با استيل تا صبح در بيمارستان بسترى بودى؟
– از قبل بازى حالم چندان خوب نبود، بعد از بازى حالم بدتر شد براى همين دكتر تشخيص داد براى مداواى بيشتر راهى بيمارستان شوم تا صبح يكسرى اقدامات درمانى به رويم انجام شد و صبح مرخص شدم الان هم حالم زياد مساعد نيست و مجبورم استراحت مطلق داشته باشم.
• تشخيص نهايى پزشكان چه بود؟
– دكترها مى گفتند مشكوك به آنفلوآنزا است البته ويروس به صورت گسترده در بدنم پخش نشده اما حالم زياد مساعد نبود و براى همين به توصيه دكترها بهتر است استراحت كنم. البته قبل از اعزام به بيمارستان دكتر زرينه زحمات زيادى برايم كشيدند و اقدامات خوبى را براى بهبودى ام انجام دادند كه جا دارد از ايشان تشكر كنم.
• دوره استراحتى كه برايت در نظر گرفته شده چقدر است؟
– دكتر مى گفت بهتر است حدود
۴ ، ۵ روز استراحت مطلق داشته باشم تا بيمارى به طور كامل از بدنم بيرون برود و بتوانم به آمادگى كامل بدنى و بدون هيچ مشكلى در تمرينات حضور پيدا كنم.
• پس با اين حساب در ديدار مقابل ابومسلم غايب هستى؟
– به احتمال فراوان بله. فكر نمى كنم تا روز بازى حتى شرايط تمرين كردن داشته باشم. انشاءالله بقيه دروازه بانان در اين بازى آماده و سرحال باشند تا مشكلى از اين بابت پيش نيايد.

• برويم سراغ بازى با استيل آذين؛ ديدارى كه قرار بود با پيروزى پرسپوليس به پايان برسد اما…؟!

– چه بگويم! در آن بازى هم شرايط بازى نداشتم اما به خاطر تيم، خودم خواستم در كنار بچه ها باشم. موقع گرم كردن هم حالم زياد مساعد نبود مى توانيد از احمدآقا بپرسيد اما نمى خواستم در آن شرايط تيم را تنها بگذارم. حالم بد بود با باخت پرسپوليس بدتر از قبل هم شدم.
• قرار نيست كاسه و كوزه ها در اين بازى بر سر كسى به عنوان مقصر شكسته شود اما فكر مى كنى روى گل ها مقصر بودى؟
– من تمام تلاشم را كردم كه شرمنده مردم و هواداران نشوم. من هميشه اين را گفته ام و باز هم مى گويم من قبل از اينكه بازيكن پرسپوليس باشم هوادار اين تيم هستم. در طول بازى هم خيلى تلاش كردم تا به خوبى وظايفم را به مرحله اجرا درآورم اما متأسفانه نشد به خصوص روى گل دوم اول توپ را با دست زدم كه به تير خورد. در برگشت با زانويم توپ را برگشت دادم. در همين اثنا منتظر بودم يكى از مدافعان به كمكم آمده و توپ را از محوطه خطر دور كند اما اين اتفاق رخ نداد و تيزهوشى مهاجم حريف تمام رشته هايمان را پنبه كرد و متأسفانه در شرايطى كه با يك گل از حريف جلو بوديم با نتيجه ۲ بر يك بازنده شديم.
• در مجموع فكر مى كنى پرسپوليس مستحق اين شكست بود يا نه؟
– بدون تعصب و جانبدارى مى گويم در روند كلى بازى شرايط طورى نبود كه استيل آذين حاكم مطلق توپ و ميدان باشد حتى در بعضى دقايق، بازى به نفع ما عوض مى شد اما استيل آذينى ها از حداقل موقعيت هاى خود بهترين استفاده را بردند و به خواسته شان رسيدند و در مجموع بايد بگويم ما مستحق باخت نبوديم حتى بايد بگويم برد حق ما بود اما متأسفانه به آن نرسيديم.

• خيلى ها معتقدند پرسپوليس با وجود ۲ پيروزى متوالى كه در ۲ بازى قبلش داشته چهره يك تيم مقتدر و هماهنگ صددرصد را نداشته و اين مسأله با شكست مقابل استيل آذين بيشتر نمود پيدا كرده.

– فكر نمى كنم اين نظريه درست باشد ما در بازى با سايپا و تراكتورسازى منطقى و حرفه اى بوديم و بازى را برديم. باخت مقابل استيل  را به دليل ناهماهنگى هايمان نبايد دانست. جذابيت و قشنگى فوتبال به اتفاقات غيرقابل پيش بينى اش است به عنوان مثال اگر بازى اوساسونا و بارسلونا را ديده باشيد به اين واقعيت پى مى بريد كه اوساسونا در دقيقه آخر بازى مقابل بارسلون با آن همه ستاره اش موفق به گلزنى شد كه اين مسأله به دليل ضعف بارسا نبود. در مورد پرسپوليس هم شرايط همين طور است گاهى اوقات داورى ها براى ما مورد دار است. گهگاه موقعيت هايمان گل نمى شود كه اين مسأله ممكن است براى هر تيمى اتفاق بيفتد.
• تغيير و تحولات بيش از حد در تركيب پرسپوليس باعث نمى شود تيم با فراز و نشيب هاى زيادى روبرو شود؟
– اين مسأله به نظر تصميم كادرفنى بازمى گردد كه در حيطه اختيارات و وظايف من نيست كه در اين مورد صحبت كنم اما همه ما شاهد هستيم همه اعضاى باشگاه از مديريت گرفته تا تك تك بچه ها فقط و فقط براى موفقيت تيم تلاش مى كنند و هيچ وقت ضعف ها و شكست هايى كه داشتيم به دليل كم كارى نبوده بلكه روى حادثه و بدشانسى هايمان اين نتايج را كسب كرديم.
• پرسپوليس با پيروزى در ۳ بازى پايانى اش در ليگ اين شانس را داشت كه به صدر برسد اما الان اين شانس خيلى كمرنگ است.
– وقتى آقاى كاشانى به پرسپوليس بازگشتند در جلسه اى كه با ما داشتند گفتند امتيازات ما تا صدر ۸- است و بايد تا نيم فصل اين عدد منفى را به صفر برسانيم كه تا ۲ قدمى خواسته مان هم رسيديم اما روى حادثه ها و اتفاقات فوتبال از رسيدن به هدفمان بازمانديم اما اين دليل نمى شود دلسرد شويم. با يك باخت نبايد قافيه را ببازيم و فكر كنيم دنيا به آخر رسيده و قسمت اين بود كه شرايطمان تا نيم فصل براى رسيدن به صدر محقق نشود اما اين بدان معنا نيست كه بى خيال قهرمانى شويم.

• از بازى با ابومسلم كه قرار است روز پنجشنبه انجام شود برايمان صحبت مى كنى؟

– اگر اين ذهنيت براى ما به وجود آيد كه چون ابومسلم از ابتداى فصل تا امروز نتايج خوبى نگرفته پس كار راحتى پيش رو داريم، مرتكب اشتباه بزرگى شده ايم. براى پرسپوليس نام حريف يا جايگاهش در جدول اصلاً معنا و مفهومى ندارد. حريفان ما چه صدرنشين باشند چه قعرنشين و چه وسط  جدول، با انگيزه ويژه اى مقابل ما قرار مى گيرند پس نبايد فكر كنيم چون جايگاه ابومسلم در ته جدول است ۳ امتياز اين بازى بدون دردسر به حساب ما واريز مى شود.

• و حرف آخر؟

– من قول مى دهم پرسپوليس باز به روزهاى اوج خود بازگردد به همين خاطر از هوادارانمان مى خواهم دست از حمايت ما برندارند و مثل بازى هاى قبل ما را تنها نگذارند. با حمايت هواداران انگيزه ما براى كسب پيروزى و موفقيت دوچندان مى شود و قول مى دهيم تلخى اين باخت را از دل هوادارانمان بيرون آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)