باقرى بعد از حضور در باشگاه : به كاشانى معترض نشدم
مرجع خبری پرسپولیس :
خبر هايى منتشر شده بود مبنى بر اينكه كريم باقرى روى اين همه اصرار باشگاه براى حضور كريمى حساس شده است اما انتشار خبرى مبنى بر اينكه وى بعد از بازى با استيل آذين برسر اين موضوع در رختكن با صداى بلند به باشگاه اعتراض كرده است، باعث شد وى صبح ديروز به باشگاه فراخوانده شود. وى در باشگاه نه تنها خبر مربوط به داد و فرياد در رختكن بلكه هر گونه اظها ر نظر در اين باره را تكذيب كرد و بر اساس اين ادعاى وى قرار است پيگرد قانونى صورت بگيرد

تازه‌ترين رده‌بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي دنيا اعلام شد ! قرمز‌پوشان برترين تيم ايراني 
فدراسيون جهاني تاريخ و آمار فوتبال، رده‌بندي برترين تيم‌هاي باشگاهي دنيا را اعلام كرد كه در اين رده‌بندي نام تيم‌هاي پرسپوليس، سپاهان و استقلال ديده مي‌شود.

 در حالي كه در رده‌بندي ماه سپتامبر فدراسيون جهاني تاريخ و آمار فوتبال، پرسپوليس در مكان ‌٢٧٧ قرار داشت، با رشد ‌٢٧ پله‌اي اين تيم، جايگاه پرسپوليس با كسب ‌٥/٧٨ امتياز به رده ‌٢٥٠ رسيد. بر اساس اعلام اين فدراسيون، پرسپوليس بهترين تيم ايراني است.

پس از پرسپوليس، سپاهان قرار دارد. اين تيم اصفهاني هم در رده‌بندي جديد فدراسيون جهاني تاريخ و آمار با رشد ‌٣٥ پله‌اي روبه‌رو شده به طوري كه اين تيم را در رده ‌٣٠٢ قرار داده است. سپاهان در اين رده‌بندي ‌٥/٦٩ امتياز كسب كرده است.

اما استقلال كه در كورس قهرماني نيم فصل با ذوب آهن قرار دارد با نزول ‌٢٤ پله‌اي روبه‌رو شده است. اين تيم كه در ماه گذشته در جايگاه ‌٣٠٩ قرار گرفته بود، با ‌٦٦ امتيازي كه كسب كرده به رده ‌٣٣٣ سقوط كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)