مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران پرسپوليس در آخرين بازي اين تيم مقابل استيل‌آذين دوباره عليه بادامكي شعار دادند و خواهان رفتن او از پرسپوليس شدند. بادامكي كه تصميم به جدايي از پرسپوليس گرفته است، در مورد اين موضوع   گفت‌وگو كرد.

واقعا تصميم قطعي‌ات را بابت جدايي از پرسپوليس گرفته‌اي؟

بله. نيم‌فصل از پرسپوليس جدا مي‌شود.

چرا قصد نداري بماني؟

دليلي ندارد كه بمانم. با توجه به شرايطي كه به وجود آمده است، جدايي از پرسپوليس هم به نفع تيم است و هم به نفع خودم.

يعني فقط به خاطر شعار تماشاگران قصد جدايي داري؟

در پرسپوليس مشكل فني ندارم و سرمربي هم از من استفاده مي‌كند. در ليگ امسال هم كمتر از ديگر بازيكنان پرسپوليس نبوده‌ام و به نفع هر دو طرف است كه جدا شوم.

هنوز هم معتقدي كه طرفداران پرسپوليس از جايي خط مي‌گيرند؟
ديگر نمي‌خواهم در اين مورد حرف بزنم. هواداران مرا دوست ندارند و نمي‌توانم خودم را به آنها تحميل كنم. من از طرفداران پرسپوليس عذرخواهي مي‌كنم و بدهكار آنها هستم كه زحمات زيادي براي من كشيدند.

ولي خيلي‌ها معتقدند كه بادامكي از روزهاي اوج فاصله دارد.
من نمي‌دانم كه منظور شما از روزهاي اوج چيست. من امسال با صلاحديد مربي در پست غيرتخصصي يعني هافبك دفاعي بازي كردم و فوتبالم با اين شرايط عوض شده است. اين چهارمين سالي است كه در پرسپوليس حضور دارم ولي فقط يك فصل در پست تخصصي‌ام بازي كردم و در 3 سال ديگر در پست خودم بازي نكردم. مطمئن باشيد اگر براي خودم بازي مي‌كردم الان بهترين بازيكن پرسپوليس بودم و دچار چنين شرايطي نمي‌شدم.

از اينكه با شعار هواداران مجبور به ترك پرسپوليس هستي، چه حسي داري؟

ناراحت هستم. گفتم كه من از آنها معذرت مي‌خواهم و دستشان را مي‌بوسم.

فكر مي‌كني باشگاه پرسپوليس رضايت‌نامه‌ات را بدهد؟

من در اين مورد با آقاي كاشاني حرف زدم و مطمئن هستم كه رضايت‌نامه‌ام را مي‌گيرم. حبيب هم گفت كه رضايت‌نامه‌ات را مي‌دهيم.

مقصد بعدي ابومسلم است؟

من تا الان با هيچ تيمي مذاكره نكرده‌ام. البته شرايط ابومسلم با آمدن فرهاد كاظمي عوض شده و اگر آنها بخواهند و شرايط مهيا باشد حاضرم به تيم شهرم كمك كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)