مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس عصر روز گذشته 11 آبان با مهاجم خارجي اين تيم در مورد مشكلات موجود بين آرفي و كادر فني به گفتگو پرداخت. 

محمود خوردبين در ارتباط با این موضوع گفت: آرفي مهاجم خوبي است ولي متاسفانه نتوانسته انتظارات را برآورده كند و اين حق كادر فني است كه از او ناراضي باشد ولي مشكل خاصي نيست و در جلسه بين آرفي و كرانچار اين مسئله حل مي شود و به تركيب پرسپولیس برخواهد گشت.

وي ادامه داد: آشپيتيم آرفي براي گرفتن رضايتنامه نزد من نيامده بود بلكه مي خواست هر چه سريع تر دليل نيمكت نشيني اش در مسابقات مشخص شود كه طي صحبت هايي كه با او داشتم قانع شد و تمريناتش را منظم انجام خواهد داد تا به تركيب برگردد.

وي در خصوص معارضه كريمي و آرفي در خصوص رضايت مدير عامل استيل آذين تصریح کرد: اين مسئله مربوط به هدايتي و حبيب كاشاني است و من در اين خصوص مسئوليتي ندارم مدير عامل باشگاه تصميم گيرنده است ولي تا زماني كه مسئولان استيل آذين قبول نكنند اين كار صورت نمي گيرد .

البته ما خواهان پيشرفت پرسپولیس هستيم و اميدواريم بهترين تصميم ها در اين مورد صورت پذيرد تا باعث پيشرفت و موفقيت هاي پرسپولیس باشيم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)