مرجع خبری پرسپولیس : پس از اعلام دلخوري بازيكنان پرسپوليس از ليدرهاي باشگاه بر سر تشويق بيش از حد علي كريمي و رسيدن اين موضوع به گوش كاشاني، سرپرست باشگاه قصد دارد طي جلسه‌اي قبل از بازي با ابومسلم به ليدرها نكاتي را گوشزد كند.
از هفته آينده زمين شركت واحد در اختيار پرسپوليس قرار خواهد گرفت تا اين تيم تمرين‌هاي نيم‌فصل دوم را در اين مجموعه انجام دهد.
قرارداد همكاري باشگاه پرسپوليس با هتل لاله منعقد شده و پرسپوليس در نيم‌فصل دوم اردوهاي پيش از بازي خود را در اين هتل برپا مي‌كند.
به گفته پزشك پرسپوليس عليرضا حقيقي به دليل سرماخوردگي بايد 5 روز استراحت كند. بنابراين او نيز ديدار ابومسلم را از دست مي‌دهد.
از قرار معلوم برپايي اردوي پرسپوليس در دبي قطعي شده و قرار است پرسپوليس دو بازي دوستانه با‌ الاهلي و النصر نيز برگزار كند.
به گفته فريد زرينه پزشك پرسپوليس محسن خليلي با توجه به پشت سر گذاشتن مصدوميت و شروع تمرين‌ها از نيم‌فصل دوم در خدمت تيم خود خواهد بود و براي ديدار پنج‌شنبه مقابل ابومسلم نيز آماده نمي شود.
باشگاه ملوان با ارسال نامه‌اي براي باشگاه پرسپوليس خواستار انتقال باقري‌ها به انزلي شد. البته باشگاه پرسپوليس هنوز به اين نامه جوابي نداده است. مس كرمان نيز از مشتريان پر و پا قرص باقري‌ها به حساب مي‌آيد اما حبيب كاشاني مخالف صددرصد دادن رضايتنامه به مدافع نيمكت‌نشين پرسپوليس است.
به گفته مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس بعد از گرفتن شماره حساب بازيكنان پانامايي اين باشگاه تا 22 آبان ماه مهلت دارد تا بدهي آنها را پرداخت كند. به گفته شاكري در صورت پرداخت نشدن اين پول هم پرونده به مرجع حل اختلاف خواهد رفت و در آن مرحله هم خطري پرسپوليس را تهديد نمي‌كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)