از حضور در ایران پشیمان نیستم / هنوز دوست دارم دو سال در پرسپولیس بمانم / بازیکنان بیشتری از پرسپولیس شایسته حضور در تیم ملی بودند

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: قصد داريم با برتري مقابل ابومسلم با آرامش به تعطيلات نيم‌فصل برويم.

 

زلاتكو كرانچار درباره شرايط پرسپوليس قبل از ديدار مقابل ابومسلم اظهار داشت: با بازيكنان صحبت كردم و به آنها گفتم آخرين مسابقه قبل از نيم فصل براي من مهم است. مي‌دانم جايگاه ابومسلم در قعر جدول است، اما آنها در آخرين ديدار خود مقابل سپاهان آنقدر هم بد نبودند كه شكست بخورند و مطمئنا براي غافلگيري پرسپوليس به آزادي مي‌آيند.
وي افزود: هر تيمي كه در ورزشگاه آزادي مقابل ما قرار مي‌گيرد مي‌خواهد خودش را ثابت كند. ابومسلم نيز با حضور مربي جديد با انگيزه است، اما ما براي پيروزي در اين ديدار دست به هر كاري مي‌زنيم تا با آرامش به تعطيلات برويم.
سرمربي پرسپوليس گفت: شايد تغييراتي در بازي با ابومسلم داشته باشيم. بازيكناني نظير محمد منصوري بايد خودشان را بيشتر به من نشان بدهند تا بتوانم از آنها در تركيب تيم استفاده كنم. اين بازيكن دچار بدشانسي‌هايي شده بود.

كرانچار ادامه داد:

براي نيم‌فصل دوم برنامه‌هايي دارم كه در 3 هفته تعطيلات اوضاع جسماني، تاكتيك و تكنيك بازيكنان و تيم را سامان دهم تا در نيم‌فصل دوم متفاوت باشيم.
اين مربي كروات در پاسخ به اين سئوال كه چرا بعد از هر باخت مي‌گويند شما اخراج مي‌شويد، تاكيد كرد: در آغاز كار گفتم ايراني‌ها كم صبر و كم تحمل هستند. در پرسپوليس همه دوست دارند زود ببرند و فقط كسب نتايج خوب مهم است. در آغاز هشدار دادم كه نياز به زمان دارم تا ثبات پيدا كنم.

كرانچار يادآور شد: خيلي از بازيكنان، جديد بودند و من هم تازه به تيم ملحق شده بودم، اما توضيحات من پذيرفته نشد. چون همه به دنبال كلمه برد هستد. وقتي بازي زيبا نباشد برد هم نيست. ما مصدومان زيادي داشتيم اما بد كار نكرديم.

وي اضافه كرد: كارهاي زيادي براي پرسپوليس انجام دادم. اشتباهات را فهميدم و مي‌دانم چرا امتيازات را بي‌جهت از دست داديم. در تعطيلات نيم فصل اين مشكلات را حل مي‌كنيم تا سطح فوتبال ما بالاتر برود. نيم‌فصل دوم براي ما حكم فينال را دارد و بازيكنان بايد تمام توانشان را مصرف كنند تا نتيجه بگيريم. من هم مواظبم تا مشكلي براي تيم پيش نيايد.

كرانچار در پاسخ به اين سئوال كه آيا از حضور در ايران پشيمان نيستيد، عنوان كرد: چرا بايد پشيمان باشم؟ هدف من اين بود كه توانايي‌هايم را در اختيار پرسپوليس بگذارم. با شرايط فعلي ميل بيشتري براي اين كار پيدا كردم.
وي افزود:‌ مواردي وجود دارد كه اگر از سوي بازيكنان و تيم‌ها رعايت شود نتايج باشگاهي بهتر مي‌شود. كساني كه من را مي‌شناسند مي‌دانند كه يك مربي حرفه‌اي هستم و اين حرف‌ها را از روي تاكتيك فوتبال مي‌زنم.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه در نيم فصل اول از كدام بازيكنان راضي هستيد، خاطرنشان كرد: از بازيكنان زيادي راضي هستم، اما سعي نمي‌كنم همه را از هم جدا كنم. در نيم فصل دوم بازيكناني را كه به درد تيم نمي‌خورند جدا مي‌كنم، البته اين كار خيلي سخت است ولي بايد انجام دهم.

كرانچار در پاسخ به اين سئوال كه چند سال در ايران مي‌مانيد، گفت: دوست دارم تا پايان قراردادم در ايران بمانم. قراردادم 2 ساله است و اولين هدف من اين است كه در اين 2 سال موفق باشم و اگر عملكردم در اين مدت خوب بود مايل به ادامه همكاري هستم. در همه جاي دنيا وقتي يك مربي خوب كار مي‌كند و عملكرد قابل قبولي دارد قراردادش تمديد مي‌شود.
وي اظهار داشت: اميدوارم ابتدا 2 سال بمانم و در صورت موفقيت قراردادم را تمديد كنم. متأسفانه در فوتبال دنيا مربيان لغزش دارند. اگر بازيكني ضعيف باشد حرفي به او نمي‌زنند، اما اگر مربي نتيجه نگيرد بركنار مي‌شود. مربي راحت‌تر از بازيكن تعويض مي‌شود كه اين هم از جذابيت‌هاي فوتبال است. اميدوارم نيم فصل اول را از نيم فصل دوم جدا كنيم و با كسب 3 امتياز مقابل ابومسلم خيالمان براي نزديك شدن به صدر جدول راحت شود.
كرانچار درباره دعوت شدگان به تيم ملي تصريح كرد: به نظر قطبي احترام مي‌گذارم، اما بازيكنان بيشتري از پرسپوليس مي‌توانستند در تيم ملي حضور داشته باشند. شيث رضايي و ميثم بائو و چند بازيكن ديگر مي‌توانستند در اين ليست قرار بگيرند. وظيفه ما احترام گذاشتن به نظر سرمربي است و من از صميم قلب براي قطبي آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)