مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن پرسپوليس گفت: دعوت نشدنم به تيم ملي برايم خيلي سخت بود، اما مطمئن باشيد در اردوي بعدي من را خواهيد ديد.

ميثم بائو درباره عدم حضورش در فهرست تيم ملي اظهار داشت: دعوت نشدنم به تيم ملي برايم خيلي سخت بود، اما مطمئن باشيد در اردوي بعدي تيم ملي من را خواهيد ديد.
وي افزود: اولين هدف من موفقيت در پرسپوليس است تا تيم را در صدر جدول ببينم. همين موضوع مي‌تواند پله ترقي من براي حضور در تيم ملي باشد. براي رسيدن به اين هدف سختي‌هاي زيادي را بايد پشت سر بگذارم، اما مطمئن باشيد به خواسته‌هايم مي‌رسم.
بازيكن پرسپوليس افزود: تغييراتي در ليست تيم ملي وجود داشت كه باعث ايجاد انگيزه در تمام بازيكنان شد. من هم جزء بازيكناني بودم كه انتخاب نشدم، اما انگيزه زيادي براي حضور در تيم ملي دارم و خودم را به سرمربي تيم ملي ثابت كنم.
بائو درباره ديدار مقابل ابومسلم گفت: ابومسلم تيم سابق من و تيم سرسختي است، اما اگر ما نيم‌فصل را با برد به پايان برسانيم به موفقيت رسيده‌ايم چون روحيه دو چنداني براي شروع نيم‌فصل دوم به ما مي‌دهند.

وي ادامه داد:‌ در هفته گذشته تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم. به هيچ عنوان فريب نتايج ضعيف ابومسلم را نمي‌خوريم و با تمركز بالا و روحيه مناسب براي كسب 3 امتياز به ميدان خواهيم رفت. اميدوارم هواداران با حضور خود باز هم ما را حمايت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)