مرجع خبری پرسپولیس :  بازيكن پرسپوليس گفت: قسمت نشد در تيم ملي حضور داشته باشم، اما حالا براي سربلندي تيم ملي ايران فقط دعا مي‌كنم.

 

شيث رضايي درباره عدم دعوتش به تيم ملي تصريح كرد: تنها هدفم براي حضور در تيم ملي سربلندي ايران بود. نه من، بلكه هر كسي به تيم ملي دعوت شود براي رسيدن به اهداف ايران مي‌جنگد و براي پيروزي تيم ملي از جان مايه مي‌‌گذارد.
وي افزود: باز هم مثل اينكه قسمت من نشد در تيم ملي حضور داشته باشم. حالا براي سربلندي تيم ملي فقط دعا مي‌كنم و اميدوارم در آينده با تلاش بيشتر بتوانم در تيم ملي بازي كنم.
رضايي عنوان كرد: همه هواداران بدانند يك هدف را در پرسپوليس دنبال مي‌كنم و آن هم سربلندي تيم است. با تمام وجود به اين هدف اعتقاد دارم و به آن خواهم رسيد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا به خاطر مشكلاتي كه در گذشته با قطبي داشته به تيم ملي دعوت نشده، گفت: اگر بحث حاشيه است، يك‌ونيم سال است كه ديگر حاشيه ندارم و تمام حاشيه‌ها را كنار گذاشتم تا به پرسپوليس خدمت كنم. به همين دليل در اين زمينه بهانه‌اي نيست و تمام تلاشم را براي حضور در تيم ملي انجام دادم.
رضايي افزود: خوشحالم هواداران از بازي من راضي هستند. باز هم تلاش مي‌كنم تا پرسپوليس موفق باشد و در اين زمينه كم نخواهم گذاشت.
بازيكن پرسپوليس درباره فهرست تيم ملي گفت:

 درباره ليست تيم ملي نظري نمي‌دهم و بايد تنها كار خودم را انجام دهم. اگر از من رضايت دارند و نمره قبولي به من مي‌‌‌دهند، اين وظيفه من را سنگين‌تر مي‌كند و مطمئن باشيد باز هم سعي مي‌كنم جزء بهترين‌ها باشم.
وي تصريح كرد: كار من سخت شده و اعتمادها به من بيشتر شده است. اگر در ديدار مقابل ابومسلم در زمين باشم سعي مي‌كنم بهترين نمايش را داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)