مرجع خبری پرسپولیس : “زلاتکو کرانچار” پنجشنبه شب در پايان بازي با ابومسلم در جمع خبرنگاران،افزود: باقري بازيکن

بزرگي است که با حرکات خود ريتم بازي پرسوليس را تغيير داد و با فشار بر روي تيم حريف دو گل ارزشمند را براي سرخ پوشان به ثمر رساند.

وي ادامه داد: باقري الگوي خوبي براي بازيکان جوان پپرسپوليس است تا آنان از اين بازيکن بزرگ درس هاي زيادي بگيرند.
کرانچار درخصوص بازي با ابومسلم افزود: ما درنيمه اول، بازي ضعيفي را به نمايش گذاشتيم به طوريکه بازيکنان پرسپوليس تصور مي کردند براي زنگ تفريح برابر حريف صف آرايي کرده اند، اما درنيمه دوم با تغييراتي که در تيم به وجود آورديم پرسپوليس روند خوبي را به خود گرفت و توانست 3 امتياز حياتي را به دست آورد.

وي در باره برنامه تيم پرسپوليس در نيم فصل، گفت: پرسپوليس را در بين تعطيلات احياء خواهم کرد، در حال حاضر 15 بازيکن تيم از آمادگي مطلوب برخوردار نيستند به طوريکه ما مجبوريم در تعطيلات به روي کارهاي بدنسازي تمرکز بيشتري داشته باشيم.
سرمربي پرسپوليس ادامه داد: بازيکنان 5 روز به استراحت مي پردازند و از چهارشنبه هفته آينده تمرينات ويژه تاکتيکي و تکنيکي را پشت سر خواهند گذاشت تا با آمادگي کامل به مصاف سپاهان بروند.

کرانچار تصريح کرد: 10 روز اردوي خارج از تهران نيز براي بازيکنان در نظر گرفته شده است تا با آمادگي کامل براي نيم فصل دوم در ميدان به مصاف حريفان بروند.
وي در باره ليست مازاد بازيکنان پرسپوليس،گفت: بانظر باشگاه برخي از بازيکنان که فکر مي کنند شرايط بهتري در تيم هاي ديگر ليگ خواهند داشت در نيم فصل از تيم پرسپوليس جدا مي شوند.
 

کرانچار در مورد اعتراض شيث رضايي به عليرضا حقيقي در اواخر بازي گفت: رضايي بازيکن باتجربه اي است و فرماندهي خط دفاع پرسپوليس را برعهده دارد که بايد ارتباط کلامي زيادي با بازيکنان داشته باشد تا دروازه تيم باز نشود و من نيز اين اختيار را به وي داده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)