اگر اشتباهات آن ها را من مرتکب می شدم هواداران پرسپولیس مرا دار می زدند!

مرجع خبری پرسپولیس : جدایی حسین بادامکی را از پرسپولیس تقریبا باید قطعی دانست. به این دلیل که او به خاطر حساسیت‌های بالای هواداران تیمش نسبت به بازی‌اش دیگر تمایلی به ادامه حضور در پرسپولیس را ندارد. تازه‌ترین حرف‌های بادامکی را در زیر می‌خوانید:

*باخبر شدیم کار انتقالت به تیم پاس همدان دیگر قطعی شده است؟

– نه من هنوز با باشگاه در خصوص دریافت رضایتنامه به توافق نرسیده‌ام. البته بعید می‌دانم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

*با پاس چطور مذاکره کرده‌ای؟

– در روزنامه‌ها خواندم که پاس مرا می‌خواهد. خوشبختانه مدیریت این باشگاه برعهده سردار ملاحی است و خوشحال می‌شوم بار دیگر به عضویت تیم ایشان دربیایم.

*هنوز هم فکر می‌کنی در پرسپولیس علیه تو توطئه کردند؟

– اتفاقاتی که امسال برای من در پرسپولیس رخ داد واقعا جای تعجب داشت. این فقط نظر من نیست و خیلی‌ها چنین عقیده‌ای دارند.

*نفهمیدی چه اشخاصی دوست نداشتند تو در پرسپولیس بازی کنی؟

– یکسری چیزها دستگیرم شد اما قصد ندارم آن را کالبدشکافی کنم.

*هیچوقت سعی نکردی با لیدرهای تیمت جلسه بگذاری؟

– وقتی با لیدرها صحیت می‌کردم آنها همه چیز را خوب توصیف می‌کردند اما روز بازی که می‌شد باز از همان دقایق ابتدایی مسابقه علیه من شعار می‌دادند.

*فکر نمی‌کنی نتوانستی انتظار هواداران را برآورده سازی؟

– وظیفه من این بود که خواسته‌های کادر فنی را برآورده سازم و به نظر خودم هم در این کار موفق بودم. حتی کرانچار هم بارها به این مسأله اشاره داشت.

*شاید هواداران عادت نداشتند بادامکی را در پست هافبک دفاعی و با وظایف جدید ببینند؟

– شاید شما درست می‌گویید اما بهتر بود هواداران درک بیشتری نسبت به بازی من داشتند ما در تیممان کلی هافبک خلاق داشتیم و در پست هافبک دفاعی با کمبود بازیکن مواجه بودیم. به این خاطر کادر فنی از من خواست جلوی مدافعان بازی کنم و با دوندگی زیاد اجازه بازیسازی را به خط هافبک حریفان ندهم.  من به دلیل علاقه‌ای که به پرسپولیس داشتم حاضر شدم نوع فوتبال خود را تغییر داده و به یک هافبک دونده و تخریبی تبدیل شوم. دیگر فکرش را نمی‌کردم برخلاف کادر فنی تماشاگران از عملکردم رضایت نداشته باشند.

*پشیمان نیستی که تغییر پست دادی؟

– نه وجدانم راحت است که به خاطر علاقه به تیم  این کار را کردم  و وظیفه‌ام را هم خوب انجام دادم. کلا در 3 سال اخیر هیچوقت در پرسپولیس در پست دلخواه خود بازی نکردم و بیشتر یک آچار فرانسه برای تیمم بودم.

*از این ناراحت نیستی که با دل شکسته از پرسپولیس جدا می‌شوی؟

– من رفتم اما هواداران بدانند پرسپولیس بازیکن بدتر از من چند تا داشت. در هر بازی اشتباهات زیادی از آنها سر می‌زد و هیچ کس به  این نفرات معترض نمی‌شد. مطمئن باشید در همین 2 بازی آخر اگر من یکی از اشتباهات این دسته از بازیکنان را انجام می‌دادم تماشاگران مرا جلوی ورزشگاه آزادی دار می‌زدند.

*مثل اینکه دلت از هواداران پرسپولیس پر است؟

– نه اتفاقا تماشاگران تیم محبوبم را دوست دارم و امیدوارم آنها همیشه شاد و خندان مشوق پرسپولیس باشند. اگر هواداران  از من ناراحتند از آنها عذرخواهی می‌کنم اما اطمینان داشته باشند که بادامکی هیچ وقت برای پرسپولیس کم نگذاشت.

منبع : ایپنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)