مرجع خبری پرسپولیس : افشين پيرواني هنوز خاطرات دوران حضورش روي نيمكت مربيگري پرسپوليس را فراموش نكرده و در هياهوي درگيري هاي مديريتي مديران حال حاضر و سابق اين باشگاه به دوراني اشاره مي كند كه پرسپوليس بهتر از امروز نتيجه مي گرفت و نام سرمربي اش افشين پيرواني بود.
پيرواني مي گويد: «اين درد كهنه فوتبال ماست كه به مربيان جوان داخلي بها نمي دهند و خارجي ها را روي سرشان را مي گذراند. اگر من مثل كرانچار نتيجه مي گرفتم هفته ها زودتر اخراج مي شدم اما اين مربي چون قرارداد خوبي بسته و باشگاه از اخراج متضرر مي شود همچنان روي نيمكت پرسپوليس مي نشيند. من در دوران حضورم در پرسپوليس از 13 بازي،‌8 برد، 3 تساوي و دو شكست به دست آوردم كه آماري به مراتب بهتر از آمار فعلي پرسپوليس است اما با اين حال از همان هفته هاي اول موضوع بركناري من مطرح بود و آقايان مدير سرانجام به هدف شان رسيدند. مي خواهم بگويم كه در اين فوتبال همه چيز به نتيجه ختم نمي شود و مسائل بسياري در جذب يا بركناري مربيان دخيلند.»

پيرواني از پيشنهاد چند تيم ليگ برتري براي پذيرش هدايت آنها صحبت مي كند اما متعقد است به دليل شرايط بحراني اين تيم ها امكان فعاليت در آنها وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)