مرجع خبری پرسپولیس : محمد خاکپور که در تمام طول برنامه و در پی مجادله مدیرعامل فعلی و سابق باشگاه ساکت نشسته بود و از هر نوع اظهار نظر خودداری می کرد ناگهان رو به مجری برنامه گفت : «واقعا متاسفم که در برنامه شما شرکت کردم!»

 

محمد خاكپور مدافع سابق تيم ملي ايران جمعه شب مهمان برنامه ورزش از نگاه دو بود و در خصوص تيم ملي نوجوانان و مشكلات اساسي فوتبال ايران با مجريان اين برنامه به گفتگو پرداخت .
خاكپور در تمام لحظاتي كه جنگ لفظي مديران فعلي و سابق پرسپوليس به سوژه جنجالي برنامه تبديل شده بود، سكوت كرد و ترجيح داد در اين مورد حرف نزند. پس از حدود يك ساعت سكوت خاكپور از مجري برنامه اجازه گرفت تا براي چند دقيقه سخنان پاياني اش را به زبان بياورد.
 او گفت: «براي خودم و مردمي كه اين برنامه را تماشا مي كنند متاسفم. در حالي كه فوتبال ما مشكلات اساسي بسياري دارد ما اينجا نشستيم و درباره اختلافات شخصي چند مدير صحبت مي كنيم. مشكل فوتبال ايران اين است كه هيچ چيز سر جاي خودش نيست و همانطور كه مي بيند ليگ هر سال نسبت به سال گذشته در سطح نازل تري برگزار مي شود. براي خودم متاسفم كه در استوديوي اين برنامه حاضر شدم و در چنين بحث هايي شركت كردم.» جالب اينكه مجري برنامه بدون هيچ پاسخي فقط به حرف هاي خاكپور گوش داد و سعي در دفاع از استراتژي برنامه اش نكرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)