سازمان هفته آینده پانصد میلیون به باشگاه پرسپولیس می‌دهد
مرجع خبری پرسپولیس : 
باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم و پرداخت مطالبات خود مبلغی در حدود یک میلیارد تومان را مد نظر دارد تا به وسیله آن بخشی از مطالبات باقی‌مانده بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کند.
سازمان تربیت بدنی با پرداخت 500 میلیون تومان دیگر به حساب باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است و این رقم هفته آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد. پیش از این حبیب کاشانی اعلام کرده بود که برای بهبود وضعیت مالی باشگاه خود برای نیم‌فصل دوم حداقل به بودجه یک میلیاردی نیاز دارد تا به وسیله آن به وضعیت مالی باشگاه خود سروسامان دهد

کاشانی قصد شکایت از انصاری‌فرد را ندارد
در حالی که عباس انصاری‌فرد در صحبتی اعلام کرده که از شکایت حبیب کاشانی استقبال خواهد کرد و حرف‌هایش را در آن جلسه دادگاه بر زبان خواهد آورد موضع سرپرست باشگاه و شخص حبیب کاشانی در قبال عباس انصاری‌فرد به گونه دیگری است.

یکی از مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: «حبیب کاشانی در صحبتی که با مسئولان باشگاه داشته فعلا در رابطه با شکایت از انصاری‌فرد موضوعی را مطرح نکرده است.»این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد حبیب کاشانی با استناد به فیلم برنامه ورزشی رسما از عباس انصاری‌فرد و مجری آن برنامه شکایت کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)