مرجع خبری پرسپولیس : نيمكت‌نشيني و سكونشيني‌هاي محمد پروين در پرسپوليس باعث شده تا خون سلطان به جوش آيد. علي پروين كه مي‌داند اين بيرون نشستن‌ها در پايان به ضرر پسرش مي‌شود حتي چندي پيش آرش فرزين (دامادش) را مامور كرد تا مراقب تمرينات و عملكرد محمد باشد. نكته جالب اين بود كه فرزين به خوبي محمد را زير نظر داشت و حتي كرانيكار نيز در گفت‌وگو با فرزين در مورد شرايط پروين كوچك ابراز رضايت كرد.
ادامه بيرون نشستن‌هاي محمد پروين، ضعف مهاجمان پرسپوليس و انتقادات هواداران و كارشناسان باعث شده تا آرش فرزين به نمايندگي از سلطان در مورد اين وضعيت صحبت كند: «حدود 15 روز پيش بود كه با كرانيكار صحبت كردم. او از محمد راضي بود و فقط مي‌گفت كه بايد با آمادگي و روحيه بهتري در تمرينات حاضر شود. اين درست كه با توجه به وضعيت محمد در پرسپوليس، او از لحاظ روحي و رواني كمي افت كرده بود ولي پس از اين صحبت‌ها بود كه محمد دوباره با آمادگي و روحيه عالي در تمرينات حاضر شد و حتي يكي از بهترين‌هاي تمرينات پرسپوليس شد. الان مدت‌هاست كه محمد به شدت توسط پدرش و من كنترل مي‌شود. او ساعت هفت شب خانه است و بيشتر از هر زمان ديگري زندگي حرفه‌اي‌اش را دنبال مي‌كند.»
اين درست كه ما اين صحبت‌ها را از زبان آرش فرزين مي‌شنويم ولي از بيان آرش به خوبي مشخص است كه او از قول چه كسي صحبت مي‌كند:

 «ما خيلي دوست داريم كه بدانيم بعضي از اين آقايان از چه كسي خط مي‌گيرند. اما اينها كور خوانده‌اند! محمد اينطوري از پرسپوليس جدا نمي‌شود. او با پرسپوليس قرارداد دوساله دارد كه فقط نيم فصل آن سپري شده است. نه علي‌آقا و نه من اجازه نمي‌دهيم كه محمد از پرسپوليس جدا شود. او بازيكن پرسپوليس است و موظف است مثل هميشه پرقدرت و پرانگيزه در تمرينات تيمش شركت كند. بعضي از آقايان فكر مي‌كنند كه مي‌توانند با اين كارها محمد را از پرسپوليس دور كنند ولي مطمئن باشيد كه اين اتفاق هرگز نمي‌افتد. مردم ما قضاوت كنندگان خوبي هستند و همين است كه در برنامه‌هاي تلويزيوني هواداران پرسپوليس از نيمكت‌نشيني عجيب محمد مي‌پرسند و مردم ايميل مي‌زنند و خواهان بازي كردن او هستند. بعضي از اين آقايان كاري مي‌كنند كه با فشار مرد مجبور شوند محمد را بازي دهند. مردم و هواداران پرسپوليس مي‌بينند و مي‌‌دانند كه محمد چطور تمرين مي‌كند. آنها ديده‌اند كه چطور اين بچه توانسته در چند بازي در عرض چند دقيقه نتيجه بازي را عوض كند.»
اطلاعات خوب علي پروين از كرانيكار، اين روزها به خوبي به كمك آرش فرزين مي‌آيد. داماد پروين كه زماني روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشسته، حالا پرونده سرمربي كروات پرسپوليس را باز مي‌كند: «توي باشگاه دي‌استرادا، اين آقا ماهي شش هزار يورو حقوق مي‌گرفت و كلاهش را هم مي‌انداخت بالا. من خودم رفتم و ديدم. كرانيكار با همين ماهي شش هزار دلار از خشايار محسني خط مي‌گرفت و حتي ارنج تيم را هم محسني به كرانيكار مي‌داد. حالا آقايان آمده‌اند و سالي 500 ميليون تومان به كرانيكار پول داده‌اند و او هم اين بلا را سر پرسپوليس آورده است. كرانيكار خيلي راحت از بيرون خط مي‌گيرد. مثلا بازيكني كه فقط يك جلسه با پرسپوليس تمرين كرده، مي‌آيد و فيكس مي‌شود. اين چيزها را به چشم خودم ديده‌ام و حاضرم ثابت كنم. صحبت من در مورد شيث نيست چون او بازيكن با ارزشي است و تحت هر شرايطي توانايي بازي كردن را دارد. هادي نوروزي بازيكن فيكس مي‌شود، گل مي‌زند و به تيم ملي دعوت مي‌شود، اما كرانيكار به راحتي او را بيرون مي‌گذارد. ماجراي نيمكت‌نشيني بازيكناني مثل بائو و محمد هم همين است و نمي‌دانم چطور اين اتفاق‌ها مي‌افتد. آقاي كرانيكار 11 بازيكن دارد كه سرما خورده‌اند ولي هنوز كسي نمي‌داند كه چرا اين بازيكنان به ميدان مي‌روند و بازيكنان آماده و سرحال پرسپوليس بيرون مي‌نشينند.»
فرزين در پايان صحبت‌هايش بالاخره پاي پروين را پيش مي‌كشد: «چند روز پيش آقاي حاج رضايي مصاحبه كرد و گفت دست‌هاي پشت پرده و سنگيني سايه پدرمحمد باعث اين اتفاق‌ها شده است. من از آقاي حاج‌رضايي تشكر مي‌كنم. او راست مي‌گويد، حتي علي پروين هم ديگر صبرش تمام شده. او مرا مامور كرده تا مراقب محمد باشم. ديشب علي‌آقا مي‌گفت كه ديگر طاقتم تمام شده. محمد در شرايط خوبي است و شك نكنيد كه در نيم‌فصل دوم اتفاقات جديدي خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)