پرسپولیس نیوز : یک هوادار پرسپولیس توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

دقایقی قبل یکی از هواداران پرسپولیس که در مقابل درب شرقی ورزشگاه آزادی اقدام به آتش زدن پرچم تیم استقلال کرده بود،توسط نیروی انتظامی حاضر در محل بازداشت شد.

نیروی انتظامی همچنین مانع فعالیت دست فروشان حاضر در مقابل درب غربی و شرقی استادیوم آزادی شد.

 

 * بازیکنان صبا با لباس قرمز برای گرم کردن وارد زمین شدند که این مسئله برای هواداران پرسپولیس جالب بود.

* بازیکنان پرسپولیس پس از مواجه با رضا عنایتی و روزبه چشمی، مدافع سابق سرخپوشان با این بازیکنان خوش‌وبش کردند که در این بین شوخی عنایتی و خلعتبری جالب توجه بود.

* سیدجلال حسینی که برای این دیدار محروم است با بازیکنان اصلی وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* طبق معمول بازی‌های گذشته قسمت روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر است و تنها کمتر از 50 نفر در این قسمت از ورزشگاه نشسته‌اند.

* فقط یک پارکنیگ از درب غربی ورزشگاه آزادی باز بود که این مسئله باعث شده بود تا ترافیکی نسبی مقابل ورزشگاه به وجود بیاید.

* محمد دایی و رضا عنایتی به شیوه جالبی یکدیگر را در  آغوش گرفتند و با هم صحبت کردند.

* در حالی که حدود 4 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه هستند فقط 5 نفر هوادار صبای قم در ورزشگاه نشسته‌اند.

* طبق معمول بازی‌های گذشته پرسپولیس نیلسون، دروازه‌بان برزیلی این تیم بیشتر از سایر سرخپوشان مورد تشویق قرار گرفت.

* سعید عزیزیان، سنگربان و مربی دروازه‌های پیشین پرسپولیس که در صبا حضور دارند مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* مهرداد پولادی پس از مدت‌ها در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت که این مسئله باعث شد که این مدافع چپ‌پای پرسپولیس را بشدت تشویق کنند.

 

 *سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های تیم صبا وقتی برای گرم کردن با دروازه‌بان‌ها به داخلی زمین آمد برخورد بسیار گرمی با دروازه‌بان‌های پرسپولیس داشت و به همین دلیل هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند.

 

 *صبایی‌ها نیز برخورد بسیار گرمی با محمد دایی داشتند و همه آنها از او برای حضور در زمین رخصت گرفتند.

 

 * اما اتفاق عجیب این بود که در حین جمع کردن بازیکنان افرادی با کاورهای حراست وزارت ورزش از بهزاد غلامپور و پیام صادقیان مصاحبه می‌گرفتند که این موضوع در وسط زمین در نوع خود عجیب و جالب بود.

 

 *سید جلال حسینی علی‌رغم سه کارته بودن همراه با 11 بازیکن پرسپولیس با لباس گرم به داخل زمین آمد و به آنها روحیه می‌داد او در بازی امروز محروم است. این بازیکن حتی هماره با پرسپولیسی‌ها به اردو هم رفته بود.

 

 *برخورد گرم بازیکنان صبا و پرسپولیس نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

 

*صحبت‌های خلعتبری با عباس‌زاده و معرفی مدافعان صبا برای او در نوع خود بسیار جالب بود.

*هواداران پرسپولیس استقبال بسیار گرمی از مهرداد پولادی مدافع قرمزپوشان داشتند که پس از چند مدت رفع دوران مصدومیت امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت.

*باز هم قسمت جایگاه و روبروی جایگاه به دلیل فروش بلیت‌های الکترونیکی باعث شده تا هواداران کمی در این دو قسمت حضور داشته باشند.

 

*رضا عنایتی نیز در هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس به میان انها رفت و با تمام بازیکنان و محمد دایی روبوسی کرد. دایی نیز با دست زدنش این کار عنایتی را مورد تشویق قرار داد.

*حضور محمد نوری بر روی نیمکت نیز در بازی امروز در نوع خود بسیار عجیب بود. مسئولان صبا با این بازیکن برخورد بسیار گرمی داشتند.

*جولان موتورسواران نیز در مقابل درب غربی ورزشگاه آزادی دیده می‌شد.

*هواداران پرسپولیس همچنین قبل از بازی امروز با تشویق صادقیان علیه مجیدی شعار دادند و با تشویق دایی علیه قلعه‌نویی شعارهایی می‌دادند.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور رفاه حال نیلسون دروازه‌بان برزیلی خود برای او ماشینی را به صورت کرایه‌ای تهیه کرده بودند و در اختیار این دروازه‌بان قرار دادند اما به دلیل عدم پرداخت کرایه 5 میلیون تومانی این ماشین، آژانس مورد نظر خودروی نیلسون را از وی گرفته و اعلام کرده که حاضر نیست به دلیل برخی بدقولی‌ها این ماشین را دیگر در اختیار نیلسون بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)