مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايى چقدر پسر خوبى شده است. او نسبت به گذشته خيلى عوض شده و ديگر دنبال حاشيه و جنجال نمى رود. او حتى حالا كه به تيم ملى دعوت نشده است عليه قطبى صحبت نمى كند و سعى مى كند با تلاش بيشتر خودش را به سرمرربى تيم ملى تحميل كند. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• بازى با ابومسلم چطور بود؟
– بازى خوبى نبود. ما زياد خوب نبوديم اما خدا را شكر ۳ امتياز بازى را گرفتيم.
• مى گويند حق ابومسلم در اين بازى باخت نبود. قبول دارى؟
– خيلى از تيم ها در ليگ حقشان باخت نيست اما بايد ديد ۳ امتياز را چه تيمى مى گيرد. به بازى خوب امتياز نمى دهند. مهم ۳ امتياز بود كه ما گرفتيم و با خوبى و خوشى به تعطيلات نيم فصل رفتيم.
• چرا پرسپوليس در نيم فصل اول اينقدر نوسان داشت؟
– چون خيلى از بازيكنان از تيم ما رفتند و كسانى كه اضافه شدند هم جوياى نام بودند. كرانچار هم دير به پرسپوليس ملحق شد اما وقتى بازيكنان و توانايى هاى آنها را شناخت نتايج خوبى گرفتيم. درست است كه يك باخت و يكى، دو تا مساوى بد گرفتيم اما همين نتايج خيلى به ما كمك كرد تا نقاط ضعفمان را بشناسيم و در مواقع حساس به اين مشكلات بر نخوريم.
• كار كرانچار را در اين مدت چطور ديدى؟
– مربى خوب و صادقى است. تا اينجا عملكرد ايشان را خوب ديدم و اميدوارم همين روند را ادامه دهد تا موفق شويم.
• حضور حبيب كاشانى چه تأثيرى در تيم داشت؟
– آقاى كاشاى عملكردش براى همه مشخص است. ايشان مدير خيلى خوبى است و در گذشته يك سال در پرسپوليس بود و اين تيم را قهرمان كرد. كاشانى به كسى باج نمى دهد و به همين دليل موفق مى شود.

• پرسپوليس در نيم فصل دوم چه هدفى را دنبال مى كند؟

– ما وقتى وارد نيم فصل دوم مى شويم به اين مسأله واقف هستيم كه تيم هاى بالاى سر ما بايد در ليگ قهرمانان آسيا بازى كنند به همين دليل از فرصت استفاده مى كنيم و با آرامش بيشترى به بالاى جدول مى رسيم. خستگى و استرس بازى هاى آسيايى را هم نداريم و راحت تر از بقيه كار مى كنيم.

• پرسپوليس را در اين فصل مدعى قهرمانى مى دانى؟

– اسم پرسپوليس با هر بازيكنى مدعى قهرمانى است. اميدوارم خدا كه تا حالا به ما لطف كرده از اين به بعد هم لطفش شامل حال ما شود تا شرمنده هواداران تيم كه هميشه يار و ياور ما هستند نشويم و نتايج خوبى در حد نام و اعتبار پرسپوليس بگيريم.
• جدى ترين رقيب شما براى رسيدن به قهرمانى چه تيمى است؟
– همه تيم ها مقابل پرسپوليس انگيزه خاصى دارند و مى خواهند بهترين قابليت خودشان را نشان دهند. ما بايد در همه بازى ها مستحكم و قوى بازى كنيم تا از نام پرسپوليس دفاع كنيم.
• در رابطه با بازگشت على كريمى به پرسپوليس چه نظرى دارى؟
– على كريمى بازيكن خيلى بزرگى است و پسر خيلى خوبى هم هست و بودنش در هر تيمى قوت قلب است. اين انتقال به مديران ۲ باشگاه بستگى دارد و آنها در اين رابطه تصميم مى گيرند اما اميدوارم على به پرسپوليس برگردد.

• خيلى ها مى گويند اگر كريم باقرى نبود پرسپوليس امسال مشكلات زيادى داشت. در اين رابطه چه نظرى دارى؟

– كسى شكى در توانايى هاى بالاى آقا كريم ندارد. وى به لحاظ شخصيتى و اخلاقى الگوى همه ماست و از حركات او الگوبردارى مى كنيم. ايشان روحيه بالايى براى تيم است و اميدوارم سالم باشد و همچنان براى پرسپوليس بازى كند.

• به تيم ملى دعوت نشدى. در اين مورد چه صحبتى دارى؟

– سرمربى تيم ملى اختيار دارد بازيكنانى كه فكر مى كند به كار تيم ملى مى آيند را دعوت كند. اعتراض و مصاحبه هم فايده اى ندارد. كسى كه به تيم ملى دعوت مى شود بايد با تمام وجود براى تيم مملكتش بازى كند. كسى كه دعوت نمى شود هم بايد براى موفقيت تيم ملى دعا كند. اميدوارم تيم ملى موفق شود.

• اين عدم دعوت را به مشكلاتى كه در گذشته با قطبى داشتى مرتبط مى دانى؟

– من نمى دانم. آخرين بارى كه آقاى قطبى را ديدم بازى پرسپوليس و صبا بود كه براى او گل بردم و پيشانى ايشان را بوسيدم. خيلى ها اين كار را نمى كنند اما من كردم. در كل دليل عدم دعوتم به تيم ملى را نمى دانم اما اعتراضى هم ندارم. باز هم تلاش مى كنم تا خودم را به سرمربى تيم ملى تحميل كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)