براى سفر به دوبى پرسپوليس به دنبال اسپانسر جديد
مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى سفر به دوبى به دنبال اسپانسر مى گردد. روابط عمومى باشگاه پرسپوليس يكشنبه شب اعلام كرد براى تامين هزينه هاى سفر و درآمد زايى بيشتر باشگاه به دنبال انتخاب يك اسپانسر جديد در اردوى امارات است. ظاهراً پرسپوليسى ها با چند اسپانسر داخلى در حال مذاكره هستند تا شايد قبل از سفر توافقات لازم حاصل شود.
براى حل مشكل كلاه كج استاندار قم به كاشانى قول داد
pnnc:
حبيب كاشانى سرپرست پرسپوليس براى حل مشكل خروجى عادل كلاه كج وارد عمل شد. كاشانى مستقيماً مذاكراتى را با استاندار قم در اين مورد داشته و از او خواسته تا شرايط باز گرداندن پاسپورت كلاه كج كه هم اكنون در دست مسئولان باشگاه صبا است، فراهم سازد.ظاهراً استاندار قم هم قولهايى به كاشانى در اين زمينه داده و اعلام كرده كه مشكل پاسپورت كلاه كج را حل خواهد كرد.


تيم هاى پليس امارات و الشعب هم در ليست پرسپوليس قرار گرفتند

pnnc: پرسپوليس دوست ندارد در اردوى دوبى بدون بازى دوستانه بماند. آنها بازى با النصر امارات را در دستور كار دارند اما مذاكراتى را هم با مسئولان ۲ تيم پليس امارات و الشعب آغاز كرده اند تا حداقل با يكى از آنها به توافق برسند و بازى تداركاتى لازم را در اردوى دوبى داشته باشند.پرسپوليسى هااميدوارند اين مذاكرات نتيجه دهد، و يك سفر پر بار به امارات داشته باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)