مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه استيل‌آذين گفت: بحث انتقال علي كريمي به پرسپوليس به صورت غيرحرفه‌اي و غيردوستانه مطرح شد.

 

علي مهريزي كه در جلسه توديع و معارفه مديرعامل سايپا حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعيت انتقال كريمي به پرسپوليس ظرف 48 ساعت آينده مشخص خواهد شد و هيات مديره در اين زمينه تصميم‌گيري خواهد كرد. اين تصميم با بيانه‌اي كه روابط عمومي باشگاه صادر مي‌كند به اطلاع عموم مي‌رسد.
وي ادامه داد: مخالف انتقال كريمي به پرسپوليس هستم ولي من فقط يك راي دارم و هيات مديره در اين زمينه تصميم‌گيرنده است. از هفته پنجم و ششم ليگ برتر فضايي را براي ما بوجود آوردند و در بحث انتقال علي كريمي به پرسپوليس افكار عمومي نقش زياد و پررنگي پيدا كردند.
مهريزي افزود: باشگاه پرسپوليس اگر مي‌خواست با باشگاه استيل آذين مكاتبه‌اي داشته باشد نبايد آن را رسانه‌اي مي كرد. بحث انتقال كريمي از استيل آذين به پرسپوليس غيرحرفه‌اي و غير دوستانه مطرح شد.
مهريزي با بيان اينكه با جدايي كريمي استيل آذين ضرر خواهد كرد گفت:

 به همين دليل مخالف اين انتقال هستم اما ما پاسخ باشگاه پرسپوليس را به صورت محترمانه و پس از تصميم هيات مديره خواهيم داد. بايد ببينيم مي‌توانيم كسي را جايگزين علي كريمي كنيم يا نه؟
وي در مورد اينكه محترمانه به پرسپوليس نه خواهد گفت،گفت اين برداشت شما است شايد بحث تبادل بازيكن نيز مطرح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)