کرانچار فردا به تهران می‌آید / پرسپولیس از روز جمعه در امارات
مرجع خبری پرسپولیس :
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه برای زیر نظر گرفتن تمرینات این تیم وارد تهران خواهد شد.
 زلاتکو کرانچار که برای پشت سرگذاشتن تعطیلات میان فصل به کرواسی سفر کرده بود، صبح فردا(چهارشنبه 20 آبان) از طریق ترکیه وارد تهران می شود.
قرار است پس از آغاز تمرینات پرسپولیس در تهران، این تیم برای برپایی اردویی یک هفته ای روز جمعه راهی امارات شود و به مدت یک هفته تمریناتش را در این کشور دنبال کند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر باید به مصاف تیم سپاهان اصفهان – صدرنشین رقابتهای لیگ برتر – برود.

تلاش مس برای جذب محمدی و باقری ها

مدیران باشگاه مس نامه هایی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارسال کرده اند و در آنها خواهان به خدمت گرفتن نبی اله باقری از پرسپولیس و محمد محمدی از استقلال شدند.

باشگاه مس کرمان قصد دارد در نیم فصل مسابقات لیگ برتر چهار بازیکن جدید را به خدمت بگیرد و با توجه به تغییرات مدیریتی که در راه است از نیم فصل دوم با قدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

مس از معدود تیم هایی است که در فهرست خود چهار جای خالی دارد و می تواند در نیم فصل تغییرات زیادی را در مجموعه بازیکنان خود به وجود بیاورد.پرویز مظلومی از مذاکرات مثبت باشگاه با تعدادی از بازیکنان شناخته شده خبر می دهد و می گوید:”تا زمانی که همه چیز قطعی نشود نام بازیکنان جدید را اعلام نمی کنم.”از تهران خبر می رسد مدیران باشگاه مس نامه هایی را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارسال کرده اند و در آنها خواهان به خدمت گرفتن نبی اله باقری از پرسپولیس و محمد محمدی از استقلال شدند.دو بازیکنی که البته جایی در میان ستاره های نیم فصل ندارند و احتمال اینکه باشگاه های فعلی آنها به این جابه جایی رضایت بدهند بسیار زیاد است.

مس کرمان برای جذب غلامرضا رضایی هم تلاش زیادی کرد اما این بازیکن با فولاد خوزستان به توافق رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)