مرجع خبری پرسپولیس : تكليف محمد منصوري بعد از بازگشت كرانچار روشن مي شود. او ديروز صبح در باشگاه با كاشاني ديداركرد و با گله از نيمكت‌نشيني‌هايش خواست كه تكليف‌اش را روشن كنند. كاشاني هم قول داد كه بعد از بازگشت كرانچار تكليف منصوري را روشن كند.
براي هماهنگي بيشتر با باشگاه، ليدرهاي پرسپوليس ديروز در جلسه‌اي با حبيب كاشاني صحبت كردند. قرار است دو نفر از اين ليدرها همراه پرسپوليس به دبي بروند.
تا موعد پرداخت قسط دوم بازيكنان فقط دو هفته مانده و كاشاني به دنبال تامين منابع مالي است. به همين خاطر او درخواست‌اش براي دريافت كمك 500 ميليون توماني را آماده كرده و امروز آن را در اختيار سعيدلو قرار مي دهد.
حميد علي عسگر، سامان آقازماني و سعيد حلافي به خاطر حضور در اردوي تيم اميد به دبي نمي‌روند و ميثاق و زارع هم كه در تيم ملي هستند. البته شايد ميثاق به خاطر آسيب‌ديدگي‌اش با اجازه قطبي بتواند پرسپوليس را همراهي كند.
باشگاه ايرانيان دبي ميزبان اردوي 6 روزه پرسپوليس است. براي برپايي اين اردو پرسپوليس با 58 نفر به امارات مي‌رود كه از اين تعداد 34 نفر عضو كادر فني، پزشكي، تداركات و بازيكنان هستند و 15 نفر نقش همراه را خواهند داشت.
داريوش مصطفوي كه روز يكشنبه مصاحبه اي در حمايت از حسين هدايتي انجام داده بود صبح ديروز در جلسه اي با حبيب كاشاني در شوراي شهر تهران او را موفق ترين مدير 30 سال اخير پرسپوليس ناميد. مصطفوي قصد داشت در برنامه نود ديشب شركت كند اما موفق به اين كار نشد.
فصل 2009 ليگ قهرمانان با قهرماني پوهانگ تمام شد. در اين فصل 110 بازي برگزار شد و يك ميليون و 365 هزار نفر در ورزشگاه‌ها حاضر شدند. جالب اينكه 18 درصد از اين تماشاگران طرفدار پرسپوليس بوده‌اند. در 4 بازي خانگي پرسپوليس در آسيا 235 هزار نفر به ورزشگاه رفتند و ركورد بيشترين تماشاگر هم مال پرسپوليس است و بازي خانگي با بنيادكار كه 95 هزار تماشاگر داشت. جالب اينكه تماشاگران فينال ليگ قهرمانان فقط 25 هزار نفر بودند.
سازمان ليگ رسما اعلام كرد كه عليرضا نيكبخت مشكلي براي عقد قرارداد با باشگاه‌هاي ايراني ندارد و فقط اينكه سهميه ليگ برتري محسوب مي شود.
درباره شكايت از عباس انصاري‌فرد، يكي از مسوولان روابط عمومي پرسپوليس مي‌گويد: «كاشاني فعلا صحبتي درباره شكايت مطرح نكرده اما اگر قرار به پيگيري باشد خيلي چيزها مشخص خواهد شد.»
برخلاف شايعه‌ها، رضايتنامه بادامكي براي هيچ باشگاهي صادر نشده و او در سفر دبي، پرسپوليس را همراهي خواهد كرد.
قائم مقام سپاهان ديروز اعلام كرد كه در ديدار با پرسپوليس، تنها 10 درصد از ورزشگاه در اختيار سرخ‌ها قرار مي‌گيرد و اصفهاني‌ها حتي يك صندلي بيشتر از آن را به پرسپوليس نمي‌دهند.
 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ارائه گزارش مالی و حل مشکل بازیکنان پانامایی را مهمترین بخش های جلسه دیشب با رئیس سازمان تربیت بدنی دانست.

 

با مساعدت سازمان تربيت‌بدني امروز مبلغ 75 هزار دلار به باشگاه پرسپوليس پرداخت شد تا بدهي 2 بازيكن پانامايي فردا به حسابشان واريز شود. بدهي اين 2 قرار بود تا 22 آبان‌ماه پرداخت شود.

معاون سازمان تربيت بدني،گفت: نمي خواهيم براي انتخاب اعضاي جديد هيات مديره باشگاه پرسپوليس به صورت شتابزده عمل کنيم.
   

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از يك هفته استراحت از فردا در زمين شركت واحد آغاز مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)