مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا واحدی نیکبخت پس از پشت‌سر گذاشتن یک محرومیت کوتاه‌مدت حالا دوباره باید به میادین فوتبال بازگردد و البته هیچ اتفاقی برای او خوشایندتر از این نیست که دوباره پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند.

 نیکبخت که یکی از قربانیان منشور اخلاقی بود با حکم سازمان لیگ یک نیم‌فصل را از دست داد. او در شرایطی پرسپولیس را ترک کرد که با انصاری‌فرد دچار اختلافات شدیدی شده بود و البته از دوران اوج فاصله گرفته بود. نیکبخت در بازی‌های آخری که برای پرسپولیس انجام داد دیگر طرفدارانش را به وجد نمی‌آورد و در نهایت پس از جدایی از پرسپولیس با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد اما سرنوشت این بود که با حکم محرومیت تا چند ماه از میادین دور باشد.

به طور حتم محرومیت چند ماهه نیکبخت باعث شده که او از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشته باشد. هرچند که این ستاره برای بازگشت به فوتبال لحظه‌شماری می‌کند. نکته جالب اینجاست که نیکبخت هنوز نمی‌داند باید به کدام تیم برود. او که قبل از شروع فصل با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد به یکباره و با برگشت خوردن چک‌های ناصر شفق قید حضور در این تیم را زد و حالا هم آرزو می‌کند که در نهایت به پرسپولیس برود. البته او در این راه مشکلاتی هم دارد و آنطور که روزنامه‌ها نوشته‌اند یکی از بازیکنان پرسپولیس باید مصدوم شود تا پس از خارج شدن از لیست، نیکبخت به پرسپولیس بیاید. از طرفی می‌گویند نیکبخت می‌تواند با حسین بادامکی معاوضه شود تا از تراکتور به پرسپولیس بیاید ولی او چند هفته پیش گفت که با تراکتور هیچ قراردادی ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

نیکبخت در مورد آخرین وضعیتش و در حالیکه از شیطنت بعضی از روزنامه‌ها گلایه‌مند است می‌گوید: «من در چند روز اخیر با هیچ روزنامه و یا سایتی مصاحبه نکرده‌ام ولی بعضی‌ها از قول خودشان و یا از قول من مطالبی می‌نویسند که صحت ندارد. واقعا از این شرایط خسته شده‌ام و نمی‌توانم زندگی‌ام را رها کرده و فقط وقتم را صرف پاسخگویی به مطالبی کنم که صحت ندارد و شیطنت‌آمیز است.»

نیکبخت در مورد موضوع معاوضه‌اش با حسین بادامکی تاکید می‌کند: «من در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم که باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.» شماره 10 سابق پرسپولیس همچنان به فکر بازگشت به این تیم است. او می‌گوید: «من فقط منتظر پرسپولیس هستم تا دوباره در این تیم بازی کنم ولی نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقاتی خواهد افتاد.» نیکبخت در پاسخ به این سئوال که آیا با کاشانی صحبت کرده‌ای، تاکید می‌کند: «جدیدا صحبتی با حاج حبیب نداشته‌ام ولی فکر می‌کنم تا چند روز دیگر تکلیف من برای حضور در پرسپولیس مشخص شود. دلم برای فوتبال تنگ شده و امیدوارم خیلی زود برگردم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)