قرارداد ورزشگاه درفشي‌فر با باشگاه آرمين آخر فصل به پايان مي‌رسد و اگرچه گفته مي‌شد اين ورزشگاه به طور كامل در اختيار پرسپوليس قرار مي‌گيرد اما باشگاه براي اجاره مجدد درفشي‌فر و درآمدزايي از اين راه، مشغول مذاكره با متقاضي‌ها است.
نماينده پرسپوليس در تماس با افشين پيرواني و نعيم سعداوي خبر داد كه اولويت تسويه حساب با خارجي‌هاست و بعد از آن، طلب اين دو نفر هم پرداخت مي شود. مي‌دانيد چرا؟ چون خارجي‌ها مي‌روند به فيفا شكايت مي‌كنند، اما ايراني‌ها نه! پس حق آنها جلوتر است.
براي درآمدزايي بيشتر، كلينيك پرسپوليس از انحصار باشگاه خارج مي‌شود. كاشاني و دكتر سودي براي گسترش كلينيك باشگاه و فعال‌تر شدن آن در حال مذاكره هستند تا افراد خارج از باشگاه هم اجازه استفاده از كلينيك را داشته باشند.
مربيان پرسپوليس امروز در جلسه‌اي ويژه ميهمان حبيب كاشاني هستند. در اين جلسه قرار است تكليف بازيكنان مازاد مشخص شود و كرانچار هم برنامه‌هايش براي اردوي امارات و بعد از آن را ارائه كند.
برخلاف يك فصل پيش كه در سفرهاي خارجي پرسپوليسي ها هيچ مسوولي را بالاي سر خود نمي‌ديدند اين بار حبيب كاشاني در سفر به امارات آنها را همراهي مي‌كند. علاوه بر او دو مسوول از روابط عمومي باشگاه هم همسفر پرسپوليس خواهند بود.
كنفرانس مطبوعاتي باشگاه پرسپوليس كه قرار بود بعد از بازي با استيل‌آذين شاهد آن باشيم بعد از اردوي دبي و بازگشت سرخ‌ها برگزار مي شود.
صندوق حمايت از قهرمانان كه در زمان مديريت مصطفوي 300 ميليون تومان به پرسپوليس كمك كرده بود حالا خواستار همين مبلغ به علاوه 50 ميليون ديگر شده كه البته باشگاه گفته بيش از 300 ميليون را نخواهد پرداخت.
پاداش 400 هزار توماني پيروزي برابر ابومسلم بعد از سفر روز يكشنبه حبيب كاشاني به دبي به بازيكنان پرسپوليس پرداخت مي‌شود.
محمد پروين كه اولين جدايي‌طلب پرسپوليس بود از اين تصميم‌اش منصرف شده. صحبت‌هاي كاشاني و از آنطرف علي پروين بوده كه محمد را از ترك پرسپوليس پشيمان كرده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)