مرجع خبری پرسپولیس :
باردیگر مدیر جدیدی در باشگاه پرسپولیس روی کار امده و به اشتباهات متعدد در مدیریت قبلی اشاره می کند و فریاد وا اسفا سر می دهد، این بار مشکل قراردادها تجاری و قرارداها اعضای باشگاه مشکل ساز شده است. يكي از منابع آگاه در باشگاه پرسپوليسدریاره این مسائل مي‌گويد، درحال‌حاضر گزارش تمام پرونده‌هاي مالي باشگاه به سازمان تربيت‌بدني ارائه شده و علي سعيدلو به حبيب كاشاني گفته، ‌اين سازمان مسائل ريز و درشت را پي‌گيري خواهد كرد.
روزهاي پرخبر باشگاه پرسپوليس گويا تمامي نخواهد داشت. دعواي حبيب كاشاني با عباس انصاري‌فرد و حسين هدايتي به جاهاي باريكي كشيده خواهد شد كه بي‌شك موج بزرگ آن تا هفته‌ها ورزش را تحت‌تأثير قرار مي‌دهد.

سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس براي آن‌كه مشكلات موجود را با سازمان تربيت‌بدني در ميان بگذارد، به ديدار علي سعيدلو رفت و گزارش كاملي را ارائه داد. گزارشي كه نشان مي‌داد شرايط اين باشگاه، چندان مساعد نیست. از داخل پرسپوليس اخبار تازه‌اي به گوش مي‌رسد كه حرف از مساله ای بغرنج است. سازمان تربيت‌بدني درحال‌حاضر گزارش‌هاي كامل را در اين زمينه بررسي مي‌كند تا اقدام لازم در اين زمينه صورت گيرد.

جنجالي‌ترين پرونده تاريخ پرسپوليس
دعواي حبيب كاشاني و عباس انصاري‌فرد، تا اتاق رياست سازمان تربيت‌بدني كشيده شد. چه، علي سعيدلو رئيس اين سازمان، در ديدار با كاشاني از او خواست تا در اين زمينه سكوت اختيار كند. سرپرست موقت پرسپوليس كه سابقه دعوا با برادر كوچك‌تر خانواده انصاري‌فرد يعني محمدحسن را هم دارد، اين‌بار بر سر مسائل مالي باشگاه پرسپوليس مقابل عباس انصاري‌فرد قرار گرفت.

يكي از منابع آگاه در باشگاه پرسپوليس مي‌گويد، درحال‌حاضر گزارش تمام پرونده‌هاي مالي باشگاه به سازمان تربيت‌بدني ارائه شده و علي سعيدلو به حبيب كاشاني گفته، ‌اين سازمان مسائل ريز و درشت را پي‌گيري خواهد كرد.

اين فرد آگاه توضيح مي‌دهد كه در بررسي پرونده‌هاي پرسپوليس حداقل به 10 مورد عجيب و غريب بر خورده‌اند كه مي‌تواند براي باشگاه دردسر بزرگي را بتراشد. اين فرد اضافه مي‌كند: «اين مسائل به هيچ وجه قابليت رسانه‌اي شدن را ندارند و سازمان درصورت لزوم، آن‌ها را مطرح خواهد كرد. ولي موضوع به سادگي پرونده‌هاي مالي بازيكنان خارجي نيست و مسئله‌اي فراتر از اين‌هاست.» هنوز اطلاعاتي در اين زمينه به خارج از باشگاه درز نكرده و سازمان، از طريق مراجع ذي‌صلاح پرونده‌ها را پي‌گيري خواهند كرد.

بدهي‌ نلو و مابقي صاف مي‌شود
ليست طلب‌كاران باشگاه پرسپوليس روي ميز علي سعيدلو قرار گرفت تا وضعيت اين باشگاه بحراني توصيف شود. به اين ترتيب رئيس سازمان تربيت‌بدني، طرفدار قديمي پرسپوليس بيكار ننشست و قول مساعد داد پول تازه‌اي به باشگاه تزريق شود. سازمان قبول كرد بدهي بازيكنان پانامايي را بپردازد و براي فرار پرسپوليس از بحران تازه فيفا، پول نلو وينگادا را هم پرداخت كند.

سرمربي پرتغالي پرسپوليس بابت طلبش به فيفا شكايت كرده كه اين موضوع تبديل به معضل جديد باشگاه شده است. سعيدلو قول داده، 250 هزار دلار طلب او و 2 دستيارش را پرداخت كند. نلو در آخرين نامه‌اي كه به باشگاه ارسال كرده، با ابراز تعجب از اين‌كه سرانجام يكي از نامه‌هاي پاسخ داده شد، نوشت: «بنده تا به حال 10 بار به باشگاه نامه‌زدم و گفتم تكليف طلب مرا مشخص كنيد. وقتي بعد از 10 نامه، يك جواب دريافت كردم، شگفت‌زده بودم و باورم نمي‌شد سرانجام پرسپوليس جواب مرا داد. اگر از ابتدا اين‌گونه با من برخورد مي‌شد، هرگز به فيفا شكايت نمي‌كردم.»

در راستاي بدهي‌هاي پرشمار پرسپوليس، صندوق اعتباري حمايت از قهرمانان كه سال گذشته 300 ميليون به اين باشگاه كمك كرده بود، 350 ميليون از قرمزها مطالبه كرد! هنوز تكليف اين 50 ميليون مشخص نشده است. ظاهرا اين سود پولي است كه انصاري‌فرد قول داده بود هنگام استرداد، آن را به اين صندوق بازگرداند.

هيئت مديره بدون رابطه پرسپوليس!
علي سعيدلو و حبيب كاشاني براي معرفي اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس، عجله‌اي ندارند. در نشست مشترك اين دو، نام اعضاي جديد اين هيئت به ميان آمد اما رئيس سازمان تربيت‌بدني اعلام كرد تا زمان اتمام فرجه كاري كاشاني در پرسپوليس، تمايلي به اعلام نام اعضا ندارد.

از طرفي تعداد كانديداها از 5 نفر تجاوز كرده و هنوز سازمان در اين زمينه به جمع‌بندي‌ نهايي نرسيده است اما تصميم جالبي كه علي سعيدلو اتخاذ كرده، به نحوه تركيب هيئت مديره پرسپوليس بازمي‌گردد.

او كه تمايلي ندارد رابطه‌ها مانند 5 سال گذشته اعضاي هيئت مديره را تعيين كنند، در مذاكره با كاشاني اعلام كرده، كساني را به پرسپوليس مي‌آورد كه بتوانند واقعا به باشگاه كمك كنند. درحال‌حاضر رايزني‌ها در اين زمينه ادامه دارد و تا 52 روز ديگر و بعد از اتمام حكم سرپرستي كاشاني، اعضاي جديد هيئت مديره معرفي مي‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)