زارع پروین و کلاه کج جا ماندند/ عابدزاده رسید/شروع تمرینات از اولین ساعات

مرجع خبری پرسپولیس :  تیم فوتبال پرسپولیس که بامداد روز جمعه برای برگزاری اردوی آماده سازی راهی امارات شده بود، نخستین تمرین خود را در زمین باشگاه ایرانیان برگزار کرد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تنها دو ساعت پس از ورود به دبی، با نظر کادر فنی نخستین جلسه تمرین خود را صبح جمعه در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار کردند.

خبرهایی از حواشی اولین روز اردوی یک هفته ای پرسپولیس در دبی را در زیر می خوانید:

غایبان اردو
در میان پرسپولیسی ها بجز مجتبی زارعی که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان غیبت دارد، محمد پروین، عادل کلاه کج و احمدرضا عابدزاده نیز هر کدام به دلایلی از این اردو جا ماندند. قرار است  کلاه کج یکشنبه به اردوی تیمش ملحق شون. احتمال اعزام محمد پروین نیز در این روز وجود دارد.

محمد پروین که برای تعطیلات نیم فصل به دبی رفته بود به تهران بازگشت تا پس از انجام کارهای شخصی خود در تهران، به همراه دیگر سرخپوشان عازم دبی شود.

با این وجود صدور ویزا برای او به مشکل برخورد و او تا برطرف شدن این مشکل، در تهران به سر می برد.

ویزای عادل کلاه کج هم به دلیل دیر رسیدن پاسپورتش برای روز یکشنبه آماده می شود و این بازیکن، همانروز به اردوی پرسپولیسی ها ملحق می شود.

کاشانی در میان سرخپوشان

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این سفر در کنار بازیکنان این تیم، حضور دارد.

کاشانی البته 72 ساعت بیشتر در کنار سرخپوشان نخواهد بود و دوشنبه هفته جاری به تهران بر می گردد.

 

مشکل دانشجوها حل شد

صبح امروز و در فرودگاه امام(ره)، خروج 5 تن از بازیکنان پرسپولیس که در حال حاضر تحصیلات عالیه خود را در دانشگاه های کشور پشت سر می گذارند با مشکل مواجه شد. سپهر حیدری، علیرضا حقیقی، ابراهیم شکوری، سامان آقا زمانی و صغیری بازیکنانی بودند که به دلیل اشتغال به تحصیل در دانشگاه با این مشکل مواجه شدند.

این مساله البته بلافاصله با تماس حبیب کاشانی با سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور و همکاری صمیمانه ایشان حل شد و این بازیکنان به پرواز رسیدند.

 

باقری امشب می آید

کریم باقری که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات، به همراه خانواده خود در خارج از کشور به سر می برد، امشب (جمعه شب) به اردوی سرخپوشان ملحق می شود.

به این ترتیب کریم باقری از دومین جلسه تمرینات، در کنار هم تیمی های خود خواهد بود.

 

خارجی ها در راهند

هوار ملا محمد، وسلی برزیلیا و تیاگو نیز امشب به اردوی سرخپوشان ملحق می شوند تا به این ترتیب، جمع پرسپولیسی ها جمع شود.

البته برخلاف هوار که مستقیم از اردن به دبی خواهد آمد بازیکنان برزیلی پرسپولیس برای ملحق شدن به همبازیان خود در اردو، راه طولانی را پشت سر می گذارند.

 

هتلی در نزدیکی باشگاه ایرانیان

هتل "عربین پارک"، هتل محل اقامت پرسپولیسی ها در دبی است.

هتل عربین پارک، در نزدیکی باشگاه ایرانیان قرار دارد و بازیکنان پرسپولیس برای حضور در زمین چمن مجموعه ایرانیان، حداقل زمان را صرف خواهند کرد.

 

استقبال گرم از پرسپولیسی ها

استقبال گرم ایرانیان ساکن دبی، پرسپولیسی ها را غافلگیر کرد.

تعداد بسیاری از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با همراه داشتن حلقه های گل، به استقبال بازیکنان تیم محبوب خود آمده بودند و فضای فرودگاه بین المللی دبی را تحت الشعاع حضور خود قرار داده بودند.

 

تنها مصدوم اردو

میثاق معمار زاده، سنگربان جوان تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکن مصدوم این تیم در اردو ست.

معمار زاده به صورت جداگانه و زیر نظر دکتر زرینه تمرین می کند تا هر چه زودتر به مرز آمادگی رسیده و در تمرینات گروهی حضور یابد.


پذیرایی در باشگاه ایرانیان، استراحت در هتل

به دلیل نزدیکی ساعت تمرینات و ساعات نهار و شام، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در طول اردو، از رستوران و سالن پذیرایی باشگاه ایرانیان برای صرف غذا استفاده می کنند و تنها برای استراحت به هتل خواهند رفت.

همراهان تیم

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس، عباس علیپور، مدبر روابط عمومی و محمد رسایی مشاور اجرایی باشگاه، پرسپولسیس ها را در این اردو همراهی می کنند.

 

عابدزاده هم به اردوی دبی ملحق شد

احمدرضا عابدزاده که امروز به دلایلی از پرواز صبح جا مانده بود به جمع اردوی سرخپوشان ملحق شد.

احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس، پس از رسیدن به هتل محل اقامت پرسپولیسی ها توانست خود را به تمرینات بعد از ظهر برساند و به طور اختصاصی با دروازه بانان تیم تمرین داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)