پرسپولیس نیوز : هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور اعضا و تنی چند از پیشکسوتان ، بهروز منتقمی  قائم مقام باشگاه و محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ در نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آقایان محمدصادق اکبری، علی پروین، محمد جمشیدی، محمدحسن نامی، بهروز منتقمی، محمود سالارکیا، احمدرضا عابدزاده، هادی طاووسی و حمید جاسمیان حضور داشتند.

در این جلسه همچنین ایمان زاده ذیحساب جدید باشگاه نیز حضور پیدا کرد.

از مهم ترین مسائل مطرح شده در نشست امروز هیئت مدیره عقد قرارداد با بانک قرض الحسنه رسالت حامی مالی جدید باشگاه پرسپولیس بود و درباره مسائل مهم دیگری نیز تصمیم گیری شد.

پس از جلسه اعضای هیئت مدیره و پیشکسوتان حاضر در آن به اتفاق یکدیگر راهی ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه رسالت شدند تا نسبت به امضای قرارداد با حضور مدیران و روسای دو مجموعه و حضور در کنفرانس خبری اقدام نمایند.

 

بهروز منتقمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: از مسائل مطرح شده در این نشست بررسی و تصویب نهایی برنامه های مربوط به تیم بزرگسالان پرسپولیس بود که طی آن برنامه های سفر به استان مازندران و شرکت در تورنمنت سرداران شهید استان مازندران و همچنین سفر به ارمنستان و بازی با تیم شیراک از زوایای مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و برنامه ها مصوب شد.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد ذیحساب جدید باشگاه کلیه حساب های باشگاه را بررسی قانونی نموده و نسبت به دایر کردن و افتتاح حساب های جدید بر اساس مقررات و ضوابط اقدام نماید.

از مسائل مطرح شده دیگر در این جلسه بررسی اعتبارات سال 93 بود که در جریان آن اولویت ها به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه، آکادمی و تیم های پایه، امور فرهنگی، حقوق و مزایای پرسنل و موارد پیش بینی نشده داده شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این جلسه نسبت به انتقال اسناد، دارایی ها و اموال باشگاه که در اختیار بخش های مختلف قرار دارد و متعلق به باشگاه است بحث و گفتگو شد و مقرر گردید معاونت حقوقی باشگاه اقدامات لازم را جهت جمع آوری این موارد به عمل آورد.

از مهم ترین مسائل مطرح شده در این جلسه انعقاد قرارداد با بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص انجام همکاری های مشترک و تبلیغات روی البسه ورزشی تیم های فوتبال باشگاه بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)