پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس طبق صورت‌جلسه 4 اسفند قرار است لایحه دفاعی خود را تا 19 اسفند ماه برای کمیته انضباطی درباره پرونده رضا حقیقی ارسال کنند.

ماجرا و اختلاف نظرها درباره قرارداد رضا حقیقی و باشگاه پرسپولیس برای آزاد شدن این بازیکن در انتهای فصل همچنان به قوت خود باقی است.

پس از حضور طرفین در کمیته انضباطی مسئولان این کمیته به حقیقی اعلام کردند که او انتهای فصل با توجه به مستنداتش بازیکن آزاد است اما صورت‌جلسه‌ای در تاریخ 4 اسفند تهیه شد که پرسپولیسی‌ها موظف هستند ظرف 15 روز لایحه دفاعی خود را درباره این پرونده ارسال کنند.

از همین رو مثل اینکه پرسپولیسی‌ها هم قصد کوتاه آمدن ندارند و قرار است تا 19 اسفند لایحه دفاعی خود را در مورد رضا حقیقی به کمیته انضباطی ارسال کنند.

پرسپولیسی‌ها مخالف آزاد اعلام شدن این بازیکن در انتهای فصل هستند و به همین دلیل قرار است لایحه دفاعی را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها همچنین رضا حقیقی را به باشگاه دعوت کردند تا با تعامل با وی برای این موضوع کنار بیایند. تا کنون حقیقی طبق مستنداتی که ارائه کرده به وی اعلام شده که در انتهای فصل بازیکن آزاد است مگر اینکه پرسپولیسی‌ها در لایحه دفاعی‌شان همه چیز را تغییر دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)