مرجع خبری پرسپولیس : طی هفته های گذشته بارها از عملکرد موثر شیث رضایی در قلب دفاع پرسپولیس نوشتیم و از جای خالی او در تیم ملی گفتیم. از تحول اخلاقی مدافع جنجالی سابق و آینده روشن مدافع 24 ساله شمالی سرخ ها. شیث رضایی دیروز زیر بارش شدید برف در ورزشگاه فولاد شهر  چندثانیه هر چه رشته بودیم پنبه کرد!

کاپیتان پرسپولیس وقتی نتوانست ضربه شروع مجدد معمارزاده را به خوبی کنترل کند، توپ را تقدیم محرم نویدکیا کرد تا به ناچار مرتکب خطای عمد شده و به بهای ده نفره شدن تیمش از یک گل حتمی جلوگیری کند. وقتی دوربین های تلویزیونی روی چهره آرام و خونسرد رضایی زوم کرده بودند داشتیم به این فکر می کردیم که شیث چه راه درازی را برای این تحول فنی و اخلاقی پیموده که ناگهان…
شیث بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را روی زمین پرتاب کرد تا به این شکل عصبانیت خود را از کارت قرمز داور نمایان کند. تماشای این صحنه همه آنچه از این مدافع در ذهنمان ساخته بودیم ویران کرد. ای کاش مدیران پرسپولیس شیث را توجیه می کردند که این بازوبند پیش از او بر بازوی چه کسانی بسته شده و آنقدر ارزش دارد که بر دستان خیلی ها سنگینی کند. این تصویر هرچند از چشم بسیاری از هواداران پرسپولیس پنهان ماند اما با هیچ منطقی نمی توان به زمین انداختن بازوبند مقدس پرسپولیس را که بر دستان پروین، درخشان، عابدزاده و … بوده تحلیل کرد.

وقتی ستاره هایی چون کریمی از این تیم جدا می شوند باید هم شاهد بر بازو بستن نماد کاپیتانی پرسپولیس بر دستان شیث و بادامکی باشیم !

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)