یک کارگر در اثر سقوط در ورزشگاهی که میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی برزیل در سائوپولو است، جان خود را از دست داد.

به گزارش ساکرنت، این کارگر در اثر جراحات ناشی از سقوط در این ورزشگاه در روز شنبه جان خود را از دست داد.

چهار ماه قبل نیز دو کارگر دیگر در اثر سقوط جرثقیل در همین ورزشگاه جان سپردند.

شرکت ساختمان سازی ایست انجناریا در بیانیه ای اعلام کرد این حادثه هنگام نصب صندلی های موقتی رخ داد. براساس اعلام آتش نشانی برزیل این کارگر از ارتفاع 15 متری سقوط کرده است.

براساس اعلام منابع بیمارستانی این کارگر قبل از انجام عمل جراحی جان سپرد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه ای اعلام کرد فیفا و کمیته برگزاری جام جهانی از مرگ فابیو همیلتون بعد از حادثه روز شنبه تاسف عمیق خود را ابراز می دارد.

در این بیانیه آماده است ایمنی برای فیفا، کمیته برگزاری جام جهانی و مسئولان برزیلی بیشترین اهمیت را دارد. ما منتظر گزارش رسمی مسئولان مربوطه هستیم.

تاکنون هشت تن در ورزشگاههای جام جهانی جان خود را از دست داده اند. سه کارگر نیز اوایل سال جاری میلادی در ورزشگاه شهر مانائوس هنگام کار جان سپردند. در سال 2012 یک کارگر هنگام کار در ورزشگاه برزیلیا جان خود را از دست داد.

مراحل آماده سازی ورزشگاه سائوپولو از برنامه عقب است. فیفا اعلام کرد انتظار دارد این ورزشگاه در اواسط ماه مه تکمیل شود. اما مشخص نیست با حادثه روز شنبه ساخت و سازها در این ورزشگاه باز هم به تاخیر می افتد یا خیر.

حدود 20 هزار صندلی موقتی برای افزایش ظرفیت این ورزشگاه که میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی میان برزیل و کرواسی است اضافه می شود.

ر حالی که کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده هنوز سه ورزشگاه تکمیل نشده است. برزیل قول داده بود تمامی 12 ورزشگاه میزبان دیدارهای جام جهانی تا پایان سال گذشته میلادی آماده می شود، اما شش ورزشگاه تا آن زمان تکمیل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)