مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست دارم ديداري كه در روز اول حضورم در ايران در كرمان از آن لذت بردم را دوباره اجرا كنيم.

 

زلاتكو كرانچار اظهار داشت: هنوز از فوتبال ايران سير نشد‌ه‌ام، چون به خواسته‌هايم در اين فوتبال نرسيده‌ام و تا به اين آنها نرسم، علاقه‌اي به دل كندن از ايران را ندارم.
وي با بيان اينكه قبول دارم سطح فوتبال ايران بالاست؛ عنوان كرد: امكانات فوتبال ايران در سطح خوبي است، اما به جاي اين صحبت‌ها بايد به مسائل فوتبالي متمركز شد و در مورد آنها صحبت كرد.
كرانچار افزود: بازيكنان خلاق زيادي را در فوتبال ايران ديدم، اما نمي‌توانم از آنها نام ببرم. در پرسپوليس نيز بازيكنان خوبي حضور دارند و اگر تا به حال نتيجه نگرفته‌ايم، فقط به خاطر بدشانسي بوده است.
وي در مورد ديدار روز جمعه پرسپوليس مقابل مس كرمان خاطرنشان كرد: هيچ‌گاه به نتايج گذشته مس فكر نمي‌كنم و نتايج قبلي ارتباطي به ديدار روز جمعه ندارد. دوست دارم ديداري كه در روز اول روي نيمكت پرسپوليس در كرمان از آن لذت بردم را دوباره اجرا كنيم. آنها 2 يا 3 بازيكن خلاق در تركيب خود دارند و خط دفاعي ما بايد مقابل آنها در غياب شيث رضايي باهوش عمل كند.

سرمربي پرسپوليس تأكيد كرد: متأسفانه در ديدار مقابل مس كرمان اتفاقي كه دوست ندارم افتاده و باز هم كريم باقري كه هميشه بوي گل مي‌دهد را در اختيار نداريم. او هر موقع كه داخل زمين است خيال من از هر بابت راحت است. در مسابقه با مس بازيكنان جوان بايد با تلاش‌هاي خود به خوبي خلأ كاپيتان تيمشان را پر كنند.

وي با اعلام اينكه بازيكنان از نيمكت‌نشيني ناراحت نباشند؛ گفت: با نيمكت‌نشيني نبايد انگيزه بازيكنان از بين برود. امكان دارد يك بازيكن روي نيمكت بنشيند، اما در ادامه مسابقه نتيجه بازي را به نفع پرسپوليس عوض كند.
كرانچار يادآور شد: در نيم‌فصل دوم بايد اشتباهات كمتري داشته باشيم و اميدوارم با كسب 3 امتياز اين ديدار در ادامه مسابقات حساس ليگ برتر به نتايج خوبي دست پيدا كنيم.
ديدار پرسپوليس و مس كرمان از هفته هجدهم ليگ برتر ساعت 15 جمعه در ورزشكاه آزادي برگزار مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)