مدیرعامل باشگاه راه آهن هر گونه شائبه پیرامون محرومیت عبدی و آشوبی قبل از بازی مقابل پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش ایسنا، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دنبال ایجاد شائبه برخی رسانه ها پیرامون محرومیت بهادر عبدی و فرزاد آشوبی دو بازیکن راه آهن که قبل از بازی حساس تیمشان با پرسپولیس اتفاق افتاده است، اعلام کرد که فیلم بازی راه آهن مقابل استقلال خوزستان را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت مشاهده عمدی بودن کارت‌های عبدی و آشوبی، با آنها برخورد می‌کند.

اما باشگاه راه آهن هم در قبال این واکنش کمیته اخلاق سکوت نکرده و به دفاع از دو بازیکن خود پرداخته است.

صادق رئیسی‌کیا با بیان اینکه بهادر عبدی و فرزاد آشوبی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ایران هستند، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی علاقه دارد در بازی تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشد. حتی بازیکن جوان نمی‌خواهد چنین بازی‌هایی را از دست بدهد چه برسد به بازیکنان با تجربه‌ای مثل عبدی و آشوبی.

وی ادامه داد: عبدی کاپیتان تیم ما بوده و بازی قبل مقابل استقلال خوزستان هم حکم مرگ و زندگی را برایمان داشت. در بازی هفته بیست و هشتم فشار زیادی روی بازیکنان بود و آنها بدون اینکه هیچ دریافتی داشته باشند با جان و دل جنگیدند.

مدیرعامل باشگاه راه آهن همچنین درباره حرکت غیر ورزشی آشوبی که منجر به دریافت کارت زرد دومش شد، توضیح داد: این حرکت هم تنها به خاطر استرس و فشاری بود که آشوبی تحمل می‌کرد. حتی خود او هم بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت جای هیچ عذر و بهانه‌ای نیست. معتقدم محرومیت بازیکنانمان از هر گونه شائبه‌ای دور است. اگر بازیکنان ما در بازی مقابل استقلال خوزستان نمی‌جنگیدند احتمال سقوط تیم وجود داشت. همچنین بعد از بازی فردای ما مقابل پرسپولیس می‌توان قضاوت خوبی کرد.

رئیسی کیا در پایان با اشاره به اینکه کمیته اخلاق به وظیفه قانونی خود در قبال محرومیت آشوبی و عبدی عمل می‌کند، گفت: از پیگیری‌های کمیته اخلاق استقبال می‌کنیم و مشکلی با آن نداریم ولی به سلامت بازیکنان خودمان هم اطمینان داریم و اعلام می‌کنیم کیفیت بازی فردا می‌تواند سلامت آنها را تائید کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)