کاملا آماده ام ، منتظر نظر کادر فنی ام

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر بخواهيم مدعي قهرماني ليگ باشيم بايد به سرعت كمبود امتيازات از دسته رفته در نيم‌فصل اول را جبران كنيم.

ميثم بائو پيرامون شرايط پرسپوليس در آستانه ديدار با تيم مس كرمان، اظهار كرد: شرايط خوبي داريم. بازيكنان به رغم تلاش خوبي كه در بازي با سپاهان داشتند اما متاسفانه موفق به كسب امتياز نشدند. در هر صورت از نظر بچه‌ها آن بازي به تاريخ پيوست و اكنون به بازي‌هاي بعدي فكر مي‌كنيم.

وي افزود: اميدوارم در برابر مس بتوانيم با يك بازي روان و جذاب، پيروز باشيم تا دل هواداران شاد شده و براي پرسپوليس شروع خوبي در نيم‌فصل دوم ليگ باشد.

بائو درباره ميزان آمادگي‌اش در پرسپوليس، گفت: كاملا آماده‌ام و سير صعودي خوبي در تمرينات دارم. منتظر نظر كادر فني هستم تا مقابل مس به ميدان روم.

مهاجم پرسپوليس در ارزيابي‌اش از ديدار با مس تصريح كرد: مس تيم خوبي است و واقعا بازيكنان قابلي دارد. آنها اكنون يكي از نمايندگان ما در ليگ قهرمانان آسيا هستند. حتي فكر مي‌كنم تغيير و تحولاتي كه در كادر فني اين تيم ايجاد شده مي‌تواند براي بازيكنانش انگيزه بيشتري در بازي با پرسپوليس ايجاد كند. در هر صورت ما هم پرسپوليس هستيم و نام تيم خود گوياي سختي كار حريفان است.

وي درباره آينده تيمش در ليگ خاطرنشان كرد: ما تيم قدرتمندي هستيم اما اگر بخواهيم مدعي قهرماني ليگ برتر باشيم، بايد به سرعت امتيازات از دست رفته در نيم‌فصل اول را جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)